40 - Nečekaná komplikace

523 28 5
                                    

Hermiona:

Celou noc jsem zůstala s Lily. Věděla jsem, že teď mě potřebuje jako nikdy předtím. Po velice dlouhém domlouvání, že všechno bude v pořádku, konečně usnula. Já jsem byla už taky ospalá, a tak jsem zalehla do postele. Jenže i přes tu únavu jsem nemohla usnout. Pořád jsem musela myslet na to, že Lily je pravděpodobně těhotná a to znamenalo, že čeká Harryho. Toho stejného Harryho, který teď spí ve stejné koleji jako my akorát pár metrů jinde. 

***

James:

Chlapecká ložnice

,,Tak co? Jak to mezi vámi hrdličkami probíhá." obrátil se na mě a Siriuse Harry a přitom se provokativně usmíval. 

,,No u nás nic nového. Víš jak, sem tam se něco proběhne a to je celý." usmál se Sirius.

,,No abys nekecal." šťouchl jsem do něj.

,,Nekecám." bránil se Sirius.

,,Jo vážně? Hlavně že jsem vás asi předevčírem nachytal, jak si vyznáváte lásku a kdoví co ještě. Jak to pokračovalo jsem naštěstí nezjistil, ale vzhledem k tomu, jak to vypadalo to pokračovalo něčím větším než líbáním." provokoval jsem.

Harry se rozesmál a Sirius na místě zrudl. Bylo mi jasné, že mi toto nějak oplatí, a tak mě ani nepřekvapilo, co odvětil. 

,,No ty máš co říkat. Jsi už 7 let bláznivě zamilovaný do jedné holky...do jedné holky. Je toto vůbec zdravé." 

Já se ale nedal, a tak jsem místo toho odpověděl zamilovaným hlasem. ,,No a taky jsem ten nejšťastnější člověk na celé zemi." 

Harry se zasmál. 

,,No a nevíš, co se teď s tou Lily děje?" zeptal se mě Sirius.

,,Co tím myslíš?" zeptal jsem se nechápavě.

,,Co asi? No jak omdlévá na hodinách, zvrací a tak dále. Je taková divná." vysvětlil.

,,Dneska jsem ji nesl na ošetřovnu. Myslím, že už bude v pohodě. Madam Pomfreyová se zdála být v klidu." 

,,Madam Pomfreyová a v klidu? Tyhle slova nejdou dohromady." namítl Harry.

,,To máš pravdu." zasmál jsem se. ,,Tak dobře...na její poměry byla v klidu." 

,,No ale stejně je to divný...takhle z ničeho nic a docela dlouho." zamyslel se Sirius.

Pokrčil jsem rameny. ,,Nevím." 

Najednou jsem si všiml, jak Harry zbledl.

,,Co je?" zeptal jsem se.

Harry byl ještě pár vteřin mimo, potom zatřepal hlavou a odpověděl. ,,Nic." 

,,No tak to bylo přesvědčivé, asi jako když červíček řekne, že si nechce přidat." protočil očima Sirius.

,,Ne vážně nic, jen...jen jsem si na něco vzpomněl." řekl a pomalu se zvedal. ,,Nebude vám vadit, když na chvíli odejdu." zeptal se.

Místo toho, aby počkal na odpověď, poděkoval a něž jsme se vzpamatovali, byl pryč. 

Podíval jsem se na Siriuse, ale ten jen pokrčil rameny. 

***

Hermiona:

Vzdala jsem pokusy o spánek a vyšla z ložnice. 

,,Doufám, že nespí." pomyslela jsem si.

K mému překvapení jsem ho uviděla, jak sedí u krbu a upřeně se dívá do ohně. 

Chci je jednou poznat! (POBERTI + HP FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat