Harry s Hermionou vyšli z ředitelny a zamířili do Velké Síně, kde se měli dozvědět svoje dvojice do nadcházející soutěže.
,,S kým si myslíš, že budeš?" zeptal se Harry Hermiony.
,,Nevím. Ráda bych byla s tebou, nebo s Lily. Co ty?" zeptala se ho Hermiona.
,,Vůbec nevím. Táta bude asi se Siriusem, takže asi s Remusem." uvažoval Harry.
,,To je možný. Jsem ale zvědavá na Petera. Zatím mi připadá jako milý kluk. Pomáhala jsem mu s úkoly a musím říct, že nechápu, jak zrovna on mohl zradit tvoje rodiče." řekla Hermiona.
Harry na to nic neřekl. Nechtěl se bavit o Peterovi. Teď když ho poznal trochu líp, už mu nedělalo zas takový problém se s ním normálně bavit, ale i tak k němu cítil silnou nenávist.
Když došli do Velké Síně, sedli si ke stolu, u kterého byli poberti, Lily a Mary.
,,Ahoj." pozdravila skupinku Hermiona.
,,Ahoj. Kde jste byli? Čekali jsme na vás, ale když už jste dlouho nešli, tak jsme si řekli, že už tady třeba jste." zeptala se Lily.
,,Byli jsme..." začal Harry a obrátil se na Hermionu.
,,V knihovně. Promiňte, že jsme vám to zapomněli říct." dořekla za něj Hermiona.
,,Aaaha." přikývl Sirius a trochu se zamračil. Zase byli spolu...proč jsou pořád spolu.
,,Proč ti to tak vadí?" zeptal se sám sebe. Vždyť na Hermioně mu nezáleží a navíc Harry ho uklidnil, že jsou pouze dlouholetí přátelé a nic víc. Neměl důvod byl naštvaný, ale přesto mu to zkazilo náladu.
,,To nevadí. Hlavně že už jste tu. Za chvíli to začne." mávla nad tím rukou Lily.
I jí přišla jejich odpověď divná. Jak Hermiona přerušila Harryho, navíc proč šli zrovna spolu do knihovny. Že by mezi nimi něco bylo? Jestli ano, tak je to jenom dobře, protože aspoň Hermiona přestane myslet na Siriuse.
Nehodlala se v tom teď šťourat. Zeptá se Hermiony potom v ložnici, třeba ji řekne víc.
Chvíli si ještě povídali. Pak už vstal profesor Brumbál a profesorka McGonagallová zaťukala na skleničku, aby si získala pozornost. Všichni okamžitě zmlkli.
,,Mnozí z vás už se dozvěděli, že naše škola bude pořádat exkluzivní soutěž pro všechny sedmé ročníky. Co jste však nevěděli je, že soutěže se budou účastnit i studenti z nedalekých škol. Doufám, že je řádně přivítáte a budete se chovat slušně. Nejprve však proběhne kolo školní. Na začátku bude 24 dvojic. Ve školním kole se vyřadí 17 z nich. Takže jich zbyde pouze 6. Těchto 6 dvojic dostane úkol. Kdo tento úkol splní, tak půjde dál. Naopak, kdo úkol nezvládne, bude vyřazen. Vaše dvojice se dozvíte od ředitele vaší koleje." vysvětlil Brumbál a s těmito slovy si sedl.
Všichni hned začali probírat, co profesor právě řekl.
,,Páni...tak to bude ještě zajímavější, než jsem si myslel." nadchl se Sirius a hned měl zase dobrou náladu.
,,To jo." sdílel Siriusovo nadšení James.
,,Tak jdeme za McGonagallovou ne?" zeptal se Harry a ukázal na profesorku, která byla v rohu místnosti a měla u sebe 4 další studenty Nebelvíru.
,,Jo." odpověděla Mary.
Celá skupinka se zvedla a zamířila za profesorkou.
,,Takže pan Pettigrew...s vámi by měla být Carol Downová z Mrzimoru." řekla.
ČTEŠ
Chci je jednou poznat! (POBERTI + HP FF)
FanfictionNapadlo vás někdy, co by se stalo, kdyby se Harry s Hermionou vrátil v čase, poznal svoje rodiče a žil by v době Pobertů? Co bude s Voldemortem, když se bude o viteálech vědět už v první kouzelnické válce? Všechny postavy kromě těch mnou vytvořených...