A więc i mnie w to wkręcono.. okey XD
Dzięki za nominacje Szalona8 :DTo lecimy.
1. Jaka jest twoja ulubiona książka na wattpad?Skłoniła bym się do dwóch. ,, Bad boys do it better" i ,,Wilczy instynkt".
2. Czy lubisz szkołę/pracę? Dlaczego?
No więc.. Jedyne co skłania mnie do chodzinia do szkoły to znajomi. Ale można uznać że i tak nie chodzę tam chętnie.
3. Jaki jest twój ulubiony kraj?
Zdecydowanie Irlandia.
4. Jaka jest twoja ulubiona rzecz.
Moją ulubioną rzeczą (przynajmniej na razie) jest książka którą obecnie czytam (nie jest ona pisana na wattpad) ta książka to ,, Trylogia mrocznego elfa. Księga 1. Ojczyzna" Pióra R. A. Salvatore.
5. Co chciałabyś zmienić na wattpadzie?
W sumie to jak dla mnie wszystko gra i tańczy.
6. Gdybyś mogła być kimś innym to kim i dlaczego?
Tak naprawdę to lubie siebie i swoje życie ( Nie żebym była jakąś zadufaną w sobie paniusią ) i nie chciałabym być nikim innym.
7. Co robisz jak się nudzisz?
Najczęściej czytam, ale poza tym lubię wyjść na podwórko z moim psem. No i lubie grać w gry komputerowe ;D
8. Jaka jest twoja ulubiona pora roku? Czemu akurat ta?
Właściwie to jak się tak zastanowić to chyba jesień/wiosna. Ponieważ nie jest wtedy ani za zimno ani za gorąco a osobiście wolę chłodny klimat.
9. Co cię w życiu irytuje?
Zdecydowanie fałszywi ludzie.
10. Czy lubisz ten konkurs? Dlaczego?
Hmm... no nawet. Można by rzec że jest ambitny. :D
11. Czy pytania były fajne?
No a jak. ;P
Uff... jakoś poszło. Jeszcze raz dziękuję za nominację szalona8 ;D
No więc. Nominuję następujące osoby :D
Szalona8 ( tak słońce.. to zemsta XD) , mydriaticum, magda009, Lacrimosa111, Voa_vi oraz EliseBlackpool. Miejmy nadzieję że każdy odpowie ;DWasze pytania to:
1. Co skłoniło cię do założenia konta na wattpad?
2. Czy piszesz jakieś opowiadanie? Jak tak to jakie?
3. Jakie posiadasz zwierzątka?
4. Jak mają na imie pupile?
5. Ile znasz języków?
6. Czy byłaś kiedyś poza granicami kraju?
7. Jak wygląda twój pokój?
8. Jaki kraj chcesz koniecznie odwiedzić lub tam zamieszkać?
9. Czy masz pluszaka z którym się nie chcesz rozstać? ( tylko szczerze ;D)
10. Co byś zrobiła gdyby w Polsce wybuchła wojna?
11. Czy jesteś Patriotą?
12. Od 0 do 10 na ile oceniasz kreatywność moich pytań?
Miłego odpowiadania! ;D
Tak na marginesie to kolejny rozdział powinien być nie długo. Z racji iż nie miałam zbytnio czasu nie mogłam nic wrzucić. ;)
CZYTASZ
Łuczniczka.
FantasyW małym miasteczku Kinsale w Irlandii mieszkała pewna dziewczyna z pozoru niczym nie wyróżniająca się w tłumie. Jednak posiadała pewien dar , który ujawnił się przypadkiem. Keira - bo właśnie o niej mowa to bardzo bystra, odważna i nie najbrzydsza 1...