"Sen okula gitmiyor musun?" dedi Taehyung parıldayan gözleriyle Yoongi'nin gri gözlerine bakarken. Böyle bir soru beklemiyordu Yoongi. Afallasa da hemen toparlayıp verdi cevabını "Gerek duymuyorum okulda öğretilen şeyleri zaten biliyorum." Taehyung tatmin olmamıştı verilen cevaptan. Yine de başını onaylayan biçimde salladı. Hangi çocuk okula gitmeden her şeyi bilirdi ki?
Birkaç dakikanın ardından Taehyung salıncakta sallanan çocuklara bakıp iç geçirdi. O sallanmayı bilmiyordu. Onu sallayacak bir arkadaşı da yoktu. Eskiden bazen babası sallardı onu ama son zamanlarda işleri yoğundu. Uzun zamandır salıncakta sallanmamıştı. Oysa belki de en sevdiği şeydi bu.
Yoongi, Taehyung'un salıncakta sallanan çocuklara bakışını elbette fark etmişti. Çocukların sıkılıp oradan ayrılmalarını bekledi bir süre. Salıncak boşaldığında etrafına bakınıp ayağa kalktı. Pantolonunun üzerindeki tozları çırparken ofladı. Onu merakla izleyen çocuğa elini uzatıp "Sallanmak ister misin?" Dedi tüm samimiyetiyle. Evet ses tonu düzdü, yüzünde mimik oynamıyordu ama Tae biliyordu onun oldukça samimi olduğunu. Heyecanla kendisine uzatılan eli tutup oturduğu banktan indi. Yoongi'nin onu salıncağa kadar sürüklemesine izin verdi. Salıncağa iyice yerleşip hevesli bir şekilde bekledi büyük olanın onu sallamasını.
Yavaşca hareket etmeye başladığında memnuniyetle başını yukarı kaldırıp bulutları izlemeye başladı. Çok hızlı sallanmayı sevmezdi o. Yoongi ise bunu çoktan biliyor gibiydi.
Taehyung'un bakışları hüzünlü bir hale döndüğünde Yoongi "Neyin var?" dedi. Sesindeki endişeyi sadece Taehyung sezebiliyordu. Karamsarca önüne dönüp dudak büzdü. "Orada değildin." dedi sesindeki hayal kırıklığını gizleyemeden. Yoongi ne olduğunu anlayabilmiş değildi. Öyle ki "Ne?" diyebildi sadece. Hüzünle doldu Taehyung'un gözleri. "Seni babamla tanıştırmak istedim ama sen çoktan gitmiştin. Kalbimi acıttın hyung." dedi elleriyle oynarken.
Derin bir iç çekti Yoongi. Sallamayı bırakıp Taehyung'un önüne doğru geldi ardından konuştu:
"Şimdilik arkadaşlığımız sadece ikimizin arasında kalsın tamam mı küçüğüm? Bu sadece ikimizin bilebileceği bir sır."
Taehyung için yeterli olmuştu bu cevap. Fazla sorgulamadan başıyla onayladı ve Yoongi'nin kollarının beline dolanmasına izin verdi.
.
.
.