5

236 30 8
                                    

"Taehyung bir şey konuşabilir miyiz?" Merakla ona soru yönelten babasının kucağına oturdu Taehyung. Babası gülümsüyordu ama bu gerginliğini yeterince gizlemiyordu. Oğlunun saçını okşarken boğazını temizledi. "Bir arkadaşının olduğunu söylemiştin değil mi?" dedi Taehyung'un meraklı gözlerine bakarken. "Evet." diye karşılık verdi Taehyung.

Babası ayağını gergince sallıyordu düşünceli gibiydi. "Küçüğüm şimdi sana söyleyeceğim şeye çok büyük bir tepki verme." Babası konuşurken 'küçüğüm' kelimesine takılmıştı Taehyung. Yoongi de ona böyle seslenirdi. Başıyla onaylayıp kendine söylenenleri dinlemeye devam etti.

"Birkaç kişi söylemişti daha önce ama emin olamadığımdan kendim de bakmak istemiştim. Ve doğru söylüyorlarmış. Yani.." Taehyung anlam veremiyordu lafı bu kadar dolandırmasına. Adam kısa süreliğine duraksayıp devam etti "Yanında kimse yoktu oğlum, tek başınaydın. Arkadaşın yoktu. Uzaktan göz gezdirirken kendi kendine konuştuğunu düşünmüştüm ama sen karşında biri var gibi konuşuyordun." Taehyung kafasını hızla onaylamaz biçimde sallarken Yoongi ile yaşadığı onca şey geldi aklına. Sahte olamazdı, tek başına değildi. Yanında Yoongi vardı.

"Hayır, Yoongi gerçek, yemin ederim." dedi bir an bile tereddüt etmeden Taehyung. Babası oğlunun bu haline ağlamaya başlarken sarıldı sıkıca ona. "Anla lütfen oğlum. Ben hep yanındayım tamam mı? Bir psikolog arkadaşımla konuştum yarın yanına gideceğiz." dedi. Taehyung dehşete düşmüş bir şekilde kafasını salladı. Babasının omzuna vururken fark etmeden ağlamaya başlamıştı.

"Gerçek olduğunu söyledim. Neden bana inanmıyorsun. Ben deli değilim. Yoongi benim arkadaşım." Kısa sürede haykırışları hıçkırıklara döndüğünde babası saçlarına öpücükler kondurup sarılmaya devam etti. "Psikoloğa giden herkes deli değil oğlum" diyordu bir yandan. Taehyungsa konuşmuyordu. Susması kabullendiğinden değildi. Sadece yorulmuştu hem de ne kadar konuşursa konuşsun anlamayacağını biliyordu. Yorgun gözlerini uykuya teslim ederken tek dileği Yoongi'yi bir an önce görebilmekti.

Ertesi gün psikologla olan randevusundan sonra parka gittiğinde Yoongi orada değildi. Ve sonraki günde. Tabii diğer günler de...

.
.
.

Ghost?-TaegiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin