8.4.2015
Nobody's Pov:
Svírala se v bolesti. Nevěděla, co dělat. Obličej měla mokrý od slz a další se valily ven. Před domem zastavilo auto. Vystoupil u něj kluk s taškou v ruce. Byl to on, nikdo jiný. Konečně se vrátil. Otevřel dveře a tašku odhodil na zem.
,,Chelsea?" zvolal na celý dům. Nic se neozývalo. Šel nejdříve do kuchyně a poté do obýváku. Nikde nebyla. Rozhodl se, že se podívá nahoru. Šel ke schodům a když ji spatřil, zakryl si pusu rukou.
,,Chels" přiběhl k ní a poklepal ji na rameno. Byla v bezvědomí. Neváhal a hned zavolal záchranku. Po 10 minutách přijela sanitka a záchranáři naložili Chelsea.
A poté si toho všimnul. Byla těhotná. Nemohl tomu uvěřit. Měl dvě teorie. První byla, že ji opustil, když s ním čekala dítě a nebo druhá, kterou si nechtěl dopustit, že čeká dítě s někým jiným.
,,Jedu s vámi" řekl, když Chelsea byla naložená v sanitce.
,,Omlouváme se, ale nemůžete" vysvětlil mu stručně jeden ze záchranářů a poté odjeli i s Chelsea. Naštvaně kopl do popelnice a odešel do domu.
Položil tašku na postel v jejich ložnici a sám si sedl. Porozhlédl se po pokoji a všiml si pootevřeného šuplíku. Byl zvědavý, a tak k němu došel a otevřel jej úplně. Vytáhl z něj papíry, které byly popsané. Byly to její dopisy pro něj...
ČTEŠ
Dear Luke|Luke Hemmings [COMPLETED]
FanfictionDrahý Luku, nechápu to a ani nikdy nepochopím.... ©Official Story By: @gee_neo ,2014