Chapter 13|Hospital

216 31 6
                                    

8.4.2015

Nobody's POV:

Po tváři mu stékaly slzy, když dočetl poslední dopis, který ležel na stole. Opatrně položil všechny dopisy zpět do šuplíku a poté naštvaně bouchl pěstí do zdi.

,,Já jsem takovej kokot!" začal si nadávat a domem se ozývaly další rány pěstí. Bylo mu jedno, že si ublíží. Nechal svou přítelkyni samotnou, beze slova ji opustil, když byla těhotná. Rychle seběhl schody a nastartoval auto. Jeho cíl?

Nemocnice.

,,Dobrý den, je tu Chelsea Carney? Dovezli ji asi před půl hodinou. Je těhotná" vychrlil rychle na starší sestřičku, která stála za velkým stolem. Přikývla a začala něco ťukat do kláveanice.

,,Ano, je na porodním sále" odvětila poměrně zaskočeně.

,,Kde to je?!" vyjekl nervozně, poklepávajíc nohou.

,,Tam ale nemůžete" zaprotestovala a posunula si brýle blíže ke kořenu nosu.

,,Jsem její přítel a otec dítěte" bouchl pěstí do stolu, nacož s sebou sestra trhla. Přikývla a ukázala na velkou tabuli, na které byly rozepsané sály s patry.

,,Děkuju" špitl a rozeběhl se k tabuli. Zběsile kmital zrakem mezi jednotlivými slovy, dokud nenašel co hledal. Porodní sál- 2. patro. Vyběhl po schodech nahoru. Nemohl ztrácet čas jízdou výtahem. Vběhl do druhého patra a následoval křik, který se ozýval z jedné z místností. Její křik. Rozrazil dveře, ale hned ho zadržel doktoři.

,,Pane, tady nemůžete být" řekl jeden z nich.

,,Jsem její přítel" vykřikl a vymanil se z jejich sevření. Přiběhl k ní a chytil ji, za teď už spocenou, ruku.

,,Luku?" zašeptala chvějícím se hlasem. Byla překvapená, nemohla tomu uvěřit.

,,Ano, jsem tu" šeptl zpět a po tvářích mu stékaly slzy. Chelsea vykřikla bolestí a doslova si drtila spodní ret.

,,Dobře, začínáme" oznámil jeden z doktorů.

°°°

,,Jsou v pořádku?" vychrlil rychle na doktora, který se vracel z jejího pokoje. Poupravil si brýle a zadíval se do desek.

,,Ano. A vy jste?" zeptal se.

,,Luke Hemmings, přítel Chelsea a otec dítěte" odpověděl a spojil rty v jednu linku.

,,Jistě" přikývl jemně ,,dítě je v pořádku".

,,A Chelsea?".

,,Ano, ta...".

Dear Luke|Luke Hemmings [COMPLETED]Kde žijí příběhy. Začni objevovat