Luke's POV:
,,Ano, ta je na tom hodně špatně. Znovu upadla do bezvědomí a šance, že se probudí je malá. Nashledanou" řekl a odešel. Zůstal jsem tam stát jako solný sloup. Malá šance? Rozběhl jsem se ke dveřím, kde by měla pravděpodobně ležet a bylo mi totálně u prdele, že sem nemohu.
Potřebuju ji vidět. Zavřel jsem za sebou a pomalu se vydal k její posteli. Sedl jsem si na židli, která byla u její postele a vzal ji za ruku. Byla Celá bledá a napojená na přístroje.
,,Chelsea, je mi to tak líto" zašeptal jsem a ignoroval fakt, že mi tečou slzy ,,jsem debil, já vím. Nesmíš umřít" zasténal jsem a přiložil její dlaň ke svým ústům. ,,Nesmíš mě opustit, stejně jako já. Potřebuju tě a Sydney taky. Hlavně já" zamručel jsem ,,vše je moje chyba. Kurva, kdybych tady byl, nic by se z toho nestalo. Miluju tě. Tak moc tě miluju". Nic. Co jsem si myslel, že se probudí? Přísteoj stále pípal na znamení, že ještě žije.
,,Pamatuju si na den, kdy jsme se poznali" usmál jsem se i přes slzy, které mě tísnily ,,hmm bylo to asi před třemi lety. Učitelka nás dala do dvojice. Nesnášeli jsme ji, protože nás dala dohromady. Od té doby, co jsem tě potkal, jí děkuju. Děkuju ji za každý den, co jsem s tebou. Co by se stalo, kdyby nás nedala dohromady? Poznali by jsme se? Miluju tě a už tě nikdy neopustím, slibuju".
,,Luku?" prolomila ticho a stiskla mou ruku. Vyskočil jsem ze židle a podívala se do její očích. Byly krásně modré.
,,Ano, jsem to já. Miluju tě" zašeptal jsem a pohladil ji po tváři. Spokojeně se usmála a opatrně natáhla dlaň k mé tváři. Lehce ji pohladila a vrátila zpět podél těla. Zavřela oči a svůj stisk povolila. Přístroj už nepípal, ale vydával nepřerušitelný zvuk.
,,Ne!" zařval jsem a zběsile začala mačkat červené tlačítko, abych přivolal sestru. Ta rychle vběhla do pokoje i s doktory a odešli i s její posteli.
,,Vy si sedněte sem" řekla starší sestřička a ukázala na sedačku. Přikývl jsem, sedl si a složil hlavu do dlaní. Pokud umře, můj život bude v prdeli. Vím, jsem debil, když jsem ji opustil, ale musel jsem.
Po několika desítkách minut se dveře sálů otevřely. Vstal jsem a šel naproti doktorovi.
Takže zdravím všechny!
Nový díl je tu, do konce zbývá posledni díl :)
Dávejte votes a hoďte mi tam nějaký cute komentík :)
Love ya all guys <3
Gee
ČTEŠ
Dear Luke|Luke Hemmings [COMPLETED]
FanfictionDrahý Luku, nechápu to a ani nikdy nepochopím.... ©Official Story By: @gee_neo ,2014