Chapter 7| Dear Chelsea

283 33 0
                                    

17.4.2012

Nobody's Pov:

Byla zaražená. Místo toho, co tam mělo být, byla obálka. Obyčejná bílá obálka. Položila krabičku na umyvadlo a opatrně, jako kdyby se měla rozbít, obálku otevřela.

Po celém prostoru se rozprostřela vůně z dopisu, která byla v obálce. Jeho vůně. Do očí se ji vehnaly slzy, kterým nebránila úniku. Bylo jí to jedno. Jediné, co ji zajímalo, byl obsah dopisu od něj.

Drahá Chelsea,

je mi to líto, ale musím odejít. Je to nutné. Chtěl bych ti to vysvětlit. Nemohu. Miluju Tě. Možná to víš, ale po mém zmizení ti to bude jedno. Budu pro tebe ten kretén, který ti to nevysvětlil a ukradl tvé srdce. Nejde to.

Panebože, až teď jsem zjistil, že je to jako z nějakýho zkurvenýho romantickýho filmu. Pamatuješ si to? Dívali jsme se na romantický filmy a smáli se tomu, jaký tam melou sračky. Teď jsem trochu odbočil, ale znáš mě.

Rád, tak strašně rád, bych ti vysvětlil důvod mého odchodu. Nemohu. Možná se někdy uvidíme. Opatruj se. Je tu přece mnoho krásných důvodů, proč žít, ne? Věř mi, je mi to strašně líto. Jsem kretén- já vím, ale miluju tě. Nezapomeň na mě.

Luke

Další příval slz se Chelsea valil z očí, jako nekončící potoky. Byla bezmocná, slabá. Vzal ji žiletky, aby si nemohla ublížit. Nechtěl, aby si ublížila.

Sedla si na chladné dlaždice, hlavu si opřela o vanu a dopis přiložila k srdci.

Dear Luke|Luke Hemmings [COMPLETED]Kde žijí příběhy. Začni objevovat