Chapter 6|The Box

265 36 0
                                    

17.4.2012

Nobody's Pov:

Už ubylo pět dní. Pět dní, co se neukázal. Dívka ležela schoulená v klubíčku na gauči.

Její oči nebyly veselé ani šťastné. Byly opuchlé a podlité krví. Všude se válely kapesníčky.

Nebyla nemocná. Byla zraněná a zlomená. Ale ne v tom smyslu. Opustil ji.

Její přítel ji opustil a nic neřekl. Nad ničím nepřemýšlela. Snažila se s tím smířit. Nemohla.

Nemohla přece zapomenout na někoho, kdo jí vytáhl z takových sraček, jako alkohol a drogy.

Pak se do něj zamilovala a i on do ní. Prožívali spolu úžasné dva roky.

Byl tu ovšem problé. Její matka neměla jejího přítele ráda.

Nikdy mu nevěřila a hned, jak se s ním ukázala, varovala ji, ať si na něj dá pozor.

Dívka ovšem matce nevěřila a dál se s matkou neviděla ani nebavila. Ani o svátcích. Ignorovaly se.

Dívce to bylo jedno, hlavně že mohla být se svým přítelem, kterého ze srdce milovala.

Teď tu sedí sama. Celé dny proklíná svět, modlí se, ať se vrátí a nemůže to pochopit.

Dívka vstala a hřbetem ruky si utřela slzy, které už pro ni byly za pár dní zvykem.

Vyšla z obýváku a zamířila do koupelny.

Přešla k umyvadlu a otevřela bílou skřňku, která nad ním visela.

Musela to udělat. Nemohla a nechtěla takhle žít.

Vzala z ní bílou krabičku a otevřela ji.

Merry Christmas všem! :D No jo, zase mi hrabe :D Vím, že mě máte rádi za to, že jsem to takhle ukončila, ale co už :D

Chci všem popřát Šťastné a Veselé Vánoce, bez stresu a lidmi, které máte rádi :)

Votes a Comments potěší :)

xxMichaela

Dear Luke|Luke Hemmings [COMPLETED]Kde žijí příběhy. Začni objevovat