Pusťte si songu...HNED!!! :D Nebo něco smutného...
btw: kdo by nevěděl název nebo je na mobilu: Austin Mahone-Shadow ♥
Luke's POV:
Byla nádherná, tak úžasná. Na tváři se jí rýsoval zářivý úsměv. I mně, ale jen kvůli ní. Celý jsem se klepal a ruce se mi třásly, když šla společně s Ashem, který ji vedl až ke mně. Tak neskutečně nádherná a za chvíli má být jen má.
Chelsea Hemmings. Má Chelsea Hemmings.
Došli až ke mně, vzal jsem její dlaň do své a skousl si spodní ret.
„Sluší ti to" šeptl jsem směrem k ní, ale nepřestával spouštět zrak z toho týpka, který blábolil. Bylo to jako "v tento krásný den...bla bla bla". Prostě samí zajímavý věci, které všichni chtěli poslouchat.
„Děkuju, taky nejsi k zahození" začervenala se a já jen s úsměvem zakroutil hlavou.
„Táži se tedy Vás, Chelsea Amelie Carney, berete si zde přítomného Luka Roberta Hemmingse, budete ho milovat v chudobě i v bohatství" začal zase cosi blábolit. Soustředil jsem se na jedno slovo, které mělo vyjít z jejích úst.
„Ano" přikývla s úsměvem.
„Táži se tedy Vás, Luku Roberte Hemmingsi, berete si zde přítomnou Chelsea Amelii Carney, budete ji milovat....".
„Ano" odpověděl jsem poté, co domluvil. Vyměnili jsme si prstýnky a čekali na TU větu.
„Můžete se políbit" zaklapl knihu s úsměvem.
Měl bych jí políbit. Nemůžu.
Tohle je až moc luxusní realita, kterou si nemůže ani jeden z nás dopřát. Protože realita je příšerná, až moc příšerná.
Nenávidí mě, zatímco já ji bezhlavě miluju. Ale už to nezměním. Nezměním to nikdy.
Protože realita...realita je zkurvená věc, kterou nejde přeskočit nebo ignorovat.
„Chelsea zůstane navždy v našich srdcí i poté, co se stalo. Ámen" dořekl smuteční řečník a sklopil pohled. Možná pro efekt?
Hlasitě jsem vydechl a doslova si drtil spodní ret, pod náporem slz.
Miluju tě Chelsea, navždy a vždy.
Applaus for me right now!
Jo, jsem zlá :D
Takže....chtěla bych vám poděkovat za 1,6 K reads, 190 Votes a vaše úžasné komentáře, moc děkuju ♥
Ještě než mi někteří z vás začnu chystat pohřeb.....je tu možnost druhé série, která by byla z pohledu Luka a vlastně by psal dopisy Chelsea, která je mrtvá :) Ale jen jestli chcete :)
Jinak já už se loučím, mám vás všechny ráda...vlastně nemám vás ráda, cuz vás miluju ♥♥♥
Stay Beutiful ♥
Gee
ČTEŠ
Dear Luke|Luke Hemmings [COMPLETED]
FanfictionDrahý Luku, nechápu to a ani nikdy nepochopím.... ©Official Story By: @gee_neo ,2014