Öncelikle yorum yorum yorum lütfen.
Joss Whedon: “AGE OF ULTRON’u Çekmek Kabus Gibiydi”
Joss Whedon’un zaten işinde iyi bir adam olduğunu biliyoruz. Bu şüphe götürmez bir gerçek. Fakat Avengers: Age of Ultron tadında bir prodüksiyon yapmak gerçekten hayal edemeyeceğimiz kadar büyük bir yük olmalı. Joss Whedon’da zaten geçtiğimiz günlerde SFX Magazine ile yaptığı röportajda bu durumu baya açıkça belirtmiş.
“Ultron konusunda tek bir şey söyleyebilirim, gerçekten bir kabustu. Serenity gibi basit filmleri çok özlüyorum. Hayatımda gerçekleştirdiğim en zor projelerden birisiydi Ultron. Karakterlerin hepsi birbirinden o kadar ayrı ki. Avengers’ın tadı burada ama. Bu karakterlerin hiçbiri aynı odada olduğunda birbirlerine benzemiyor. Hepsi ayrı telden çalıyorlar. X-Men gibi benzer geçmişleri ve benzer kıyafetleri yok. Gerçekten çok zor, şu ana kadar yaptığım en zor şeydi. Hayatımda daha önce bu kadar çalıştığım tek zaman üç dizimin aynı anda yayınlandığı sıradaydı.”
“Ultron’da daha fazla Hulk var ve bu sebeple filmi çok farklı şekillerde çekmemiz gerekti. Bir sürü farklı kameramız ve bir sürü uzun lensimiz vardı. Ben genellikle böyle ekipmanlarla çalışmam. Hulk konusuna dönecek olursak. Bu filmde Hulk’ı bir karakter olarak çekmeye çalıştık. Bir sürü hızlı ve blurlu çekimimiz var. Bu ilk filmdeki gibi ‘Bakın biz Hulk inşa ettik ve sizlere uzun uzun Hulk izlettireceğiz, farklı açılardan, tam kadraj ve bol aksiyonlu sahneler göreceksiniz, lanet olsun!’ şeklinde değil. Ultron ile birlikte büyük ihtimalle Hulk’ı Avengers’ın bir parçası olarak kameralara yansıttığımıza inanıyorum.”
Whedon gerçekten büyük bir usta. Özellikle Hulk konusunda söyledikleri gerçekten doğru. Daha önceki filmlerde Hulk’ı bağımsız bir karakter olarak yansıtamamışlardı bir türlü fakat bu sefer yeşil dev ile ilgili bol bol arka plan, bol bol duygu göreceğiz, Black Widow ile yaşayacakları ilişki bunun iyi bir örneği. Ben de bu sebeple epey heyecanlıyım, Ultron şimdiye kadar izlediğimiz en büyük prodüksiyonlu Marvel filmi olarak bizleri meraktan öldürüyor. (Taktın şu çifte geekyapar belki olmayacak ne biliyon?)
Dostum CAPTAIN AMERICA: CIVIL WAR Dedin Ama, Bu Baya AVENGERS Oldu – Hawkeye Geliyor!
Kevin Feige Los Angeles’taki El Capitan Theatre‘da sahne alıp, önce Serpent Society olarak verdiği üçüncü Captain America filminin adının gerçekte Civil War olacağını duyurduğunda topluca internet dünyalarında kafayı yemiştik bir anda. “Civil War? Marvel’ın gelmiş geçmiş en ses getiren, en geniş çaplı, en üzerine konuşulmuş event’ini ekrana mı taşıyacaklardı? Aman Allah’ım bu muhteşem bir şey olmalıydı!” dedik tek sesle. Lakin zaman geçtikçe de düşündük. “Bir dakika, Marvel’ın gelmiş geçmiş en ses getiren, en geniş çaplı, en üzerine konuşulmuş event’i bu. Nasıl ekrana taşıyacaklardı bunu?”
Elde sadece Captain America, Iron Man ve Black Panther vardı ilk başta; bu da kelimenin tam anlamıyla Marvel’ın tüm kahramanları içeren bir event için fazla sade bir davet listesiydi. Sonradan aklımıza filmde Winter Soldier ve Falcon‘ın da olacağı geldi, ama bunlar halihazırda Cap’in destek kadrosu içerisindelerdi zaten. Bunu takiben Scarlett Johansson’un Black Widow olarak filmde boy göstereceğini açıkladılar; biraz rahatladık. Ortam hafiften kalabalıklaşıyordu. Derken Spider-Man MCU’ya dahil oldu, artık parçalar yerine oturmuş, içler ferahlamıştı.
Derken bu oldu. Bugün The Hollywood Reporter’ın bizim ComicBook.com’da gördüğümüz haberine göre Hawkeye‘ın Civil War’da gözükeceği açıklandı. İşte bu filmi resmen sadece ismen bir Captain America filmi yapar hâle geliyor. Şu şekliyle Captain America: Civil War tekil bir kahraman filmi değil. Resmen bünyesinde Avengers’tan fazla kahraman barındırıyor. Eğer denildiği gibi Marvel’ın TV kahramanları da (Daredevil, Jessica Jones, Iron Fist, Luke Cage) bir şekilde ucundan kıyısından gözükürlerse Civil War beyaz perdeye tüm haşmetiyle taşınmış olacak.
YOU ARE READING
Marvel Evreni
RandomMarvel evreni hakkında her şey burada son dakika film ve dizi haberleri. Eleştiriler,fragmanlar, görüntüler hepsi. Çizgi roman bilgileri, ilginç detaylar kısacası merak ettiğiniz her şey burada. Tüm hakları saklıdır. Kapak yapımı: dreame...