Bildiğiniz üzere uzun bir süreden beri beklediğimiz Agent Cater dizisi dün başladı ama ne başlamak 2 ayrı bölüm şeklinde prömiyerini dizi Marvel’ın en muhteşem ve harika işlerinden beri olmaya aday neden mi? Gelin göstereyim.
1.Bölüm
İlk bölüm başlangıcı hepimizi derinden etkileyen İlk Yenilmez Kaptan Amerika’nın sonuyla başladı sonu derken Peggy ve Steve’in son konuşması. Bu sahneden sonra Peggy’nin savaş sonrası yeni hayatına bir bakış attık. Biliyorsunuz ki hikaye 1946’da geçiyor ve o dönemde ülke Amerika olsa bile kadınlar arka planda tutulmaya çalışılıyor. Peggy’de Shield gibi erkeklerin dolu olduğu bir yerde bunun mücadelesini veriyor çünkü erkeklerin bir –savaşa girmesine rağmen- onu sadece ayak işlerini yapan biri olarak görüyor. Dizinin konusuna giriş yaptığımız sahnede Howard(Tony’nin babası) maalesef bir iftiraya maruz kalıyor. Düşmen ülkelere silah satmakla suçlanıyor. Peggy her ne kadar onu savunsa da başarılı olamıyor.
Lyndsy’in sahnesine gelelim şimdi. Ben onu Peggy’nin ajan arkadaşı sanarken meğersem garsonmuş ama ne yalan söyleyeyim kadın yine ortalığı yıkıyor. Howard’ın geldiği sahne ayrı bir süperdi. Şunu fark ettim ki Tony babasının kopyası, Howard Peggy’e aslında bunların bir iftira olduğunu ve eşyaların çalındığını söylüyor ve onu aklayabilecek tek kişinin kendisi olduğunu dile getiriyor. Zaten görev hasreti çeken Peggy bunu hemen kabul ediyor ama genç kadın çok büyük bir işe karışmış farkında değil. Ve dikkat bu sahnede ilk defa İnsan Jarvis’i görmüş bulunuyoruz. Sonradan Peggy ile Jarvis çok komik bir ikili oluyor söyleyeyim.
Carter işe koyulup gerekli bilgileri aldıktan sonra Howard’ın hazırladığı özel formülün çoktan bombaya dönüştürüldüğünü ve bunun çok tehlikeli olduğunu öğreniyoruz ki bombanın peşinde olan sadece Peggy değil. Bombayı alıp son anda evinde etkisiz hale getiren Peggy maalesef bu yolda ev arkadaşını kaybediyor ve dizinin en acıklı 2. Sahnesini görüyoruz.
Daha sonra Peggy’nin fark ettiği detay sayesinde bombanın yapıldığı yer ve bombanın peşinde olan insanlar hakkında az da olsa bir bilgi öğrendik. Leviathan adında birinin geleceğini söyleyen Y yaralı adam fabrikayı patlatarak oradan kaçıyor.
Artık son sahneye geldiğimizde Jarvis ve Howard’ın o ilginç konuşmasına tanık oluyoruz.
Peggy neyden şüphelenmedi?
2.Bölüm
Peggy’nin deli olduğu bir Kaptan Amerika programı ile başlayan dizimiz -şahsen bende gıcık oldum- Peggy ve Angie arasındaki ev konuşmasıyla devam etti. Zavallı Peggy ev arakdaşı ölünce başkasına zarar vermemek için herkesten uzak duruyor. Buna kendisini çok önemseyen Angie’de dahil.
Peggy’i bombaların bulunduğu süt kamyonuna ararken oldukça eğlendim. Ben bile böyle rol yapamam yani. SSR’de Peggy’nin fotoları alma çabasına ne demeli süper. Fabrika sahnesine geldiğimizde Peggy burada hünerlerini konuşturdu ve muhteşem hafızasıyla işi kökünden çözdü. Bu kadın kesinlikle ajan olmak için doğmuş. Aksiyon sahnelerine adım attığımızda Peggy sonunda kamyonu bulduğu gibi ev arkadaşını öldüren adamla da karşılaşıyor. Maalesef Leviathan hakkında tam bir bilgi sahibi olamıyor. SSR ajanlarının oraya gelmesiyle olay yerinden kaçan Peggy’nin ekip arkadaşları da çok önemli bir ipucu elde ediyor.
Jarvis’le yaptığı ve yine tatlı Steve’mizin geçtiği konuşmada Peggy sonunda bir karar veriyor ve Angie’nin teklifini kabul ediyor.
Artık son sahneye geldiğimizde Peggy’nin çok büyük bir delili ardında bıraktığını görüyoruz.
Benden bugünlük bu kadar her hafta artık Aos başlayana kadar Agent Carter eleştirisi sizlerle olacak. Yb’de görüşmek üzere hoşçakalın.
YOU ARE READING
Marvel Evreni
DiversosMarvel evreni hakkında her şey burada son dakika film ve dizi haberleri. Eleştiriler,fragmanlar, görüntüler hepsi. Çizgi roman bilgileri, ilginç detaylar kısacası merak ettiğiniz her şey burada. Tüm hakları saklıdır. Kapak yapımı: dreame...