Son İddialar ve Habeler

733 29 38
                                    

HAPPY BİRTHDAY MELL STARK BU BÖLÜM BENDEN SANA SENİ ÇOK SEVİYORUM.

Ve yarın bu harika kızın doğum günü şerefine New World ve Asistan yeni

Defenders Ekibi Avengers İnfinity War'a Mı Geliyor?

Bildiğiniz gibi Netflix ve Marvel beş dizi yapmak üzere anlaşmış, bu dizilerin ilki Daredevil geçtiğimiz hafta yayınlanmıştı. Diğer dört dizi sırasıyla Jessica Jones, Luke Cage ve Iron Fist, olacak, sonrasında da bu karakterlerin toplanacağı bir Defenders mini dizisi gelecek. Hatta ekipten Iron Fist hariç hepsi belli. İddialara göre bu ekip Infinity War'da tamamen gözükecek. Zaten iddialara göre filmde bunun dışında Avengers kadrosu, Guardians ekibi ve yakında filmleri çıkan diğer karakterler olacak yani bu ekibin de olması muhtemel. Belki bir sürpriz olur ve ekibi filmden önce Civil War'da görürüz. Zaten ekibin tam çekimlere başlamasına iki hafta kaldı. 

Civil War Kadrosuna Bir Oyuncu Daha Katılmış Olabilir.

İmbd sitesinde yayınlanan Cast listesine bakıldığında filmin kadrosuna Elizabeth Olsen yani Scarlet Witch katılmış olabilir. Kadro her geçen gün daha da genişliyor. Hadi hayırlısı.

Maria Hill Tekrar Agents Of Shield'a Geliyor.

ABC'nin Marvel evreninde geçen dizilerinden Agents of SHIELD, çok sevdiğimiz bir ismi yeniden konuk ediyor. Ajan Maria Hill karakteriyle hem The Avengers ve Captain America: The Winter Soldier filmlerinde, hem de Agents of SHIELD dizisinin ilk sezonunda izlediğimiz Cobie Smulders, dizinin şu an yayınlanan 2. sezonunda da yer alacağını belirtti.

How I Met Your Mother'ın yıldızlarından Cobie Smulders, katıldığı Jimmy Kimmel Live programında, Agents of SHIELD dizisinin 2. sezon finalinden önceki bölümlerinden birinde rol alacağını söyledi. Güzel oyuncu ayrıca,Avengers: Age of Ultron filminde de aynı karakterle yer alacak. Dizi de Hawkeye'a dair hala kesin bir bilgi yok.(12 Mayıs'da Sezon Finali olacak.)

Age Of Ultron'un Basın Turundan Öğrendiğimiz 5 Bilgi

Geçtiğimzi gün gerçekleşen Age Of Ultron basın turunda Kevin Fiege merak edilenleri cevapladı.

1- Captain Marvel Senaristleri Belli Oldu: 2018'de çıkacak ilk kadın başrollü Marvel filmini Guardians of the Galaxy'nin ilk taslaklarını yazan Nicole Perlman ve Pixar'ın yeni filmi Inside Out'un yazarı Meg LeFauve yazacak.

2- Neden Tekil Hulk Filmi Gelmiyor: Şöyle ki bildiğiniz üzere 2008'de çıkan Hulk filmini Universal yapmıştı ve bu yüzden haklar hala onlarda ama Marvel Spider-Man gibi anlaşma yaparak Hulk'u ortak filmlerde kullanabiliyor ama tekil filmde parasal kaynakları Universal karşılıyor. Yani şu an maalesef bir Hulk filmi ufukta yok.

3- Carol Danvers Başta Filmde Varmış: Age Of Ultron'un ilk taslarında Carol'un olduğunu söyleyen Fiege onun aslında güçlerini kazanmamış bir biçimde görüleceğini söyledi ama daha film hakkında tam bir bellilik olmadığı için geri kaldırılmış.

4- Marvel Spidey ve Spidey'siz İki Planı Varmış: Aslında Spidey'nin evrene katılması planı oldu bitti varmış. Hatta bunu üzerine Spidey evrene katılır ve katılmazsa diye 2 ayrı plan yapılmış.

5- Fragmandaki Gizemli Kadın Maalesef Yok: Üstüne bir çok teori ürettiğimiz kadın maalesef yok. Kendisi filmin düzenleme kısmında çıkarılmış .

 Agents Of Shield ve Daredevil Arasında Şaşırtan Bağlantı 

-Salı günü yeni bölümü yayınlanan Agents Of Shield ile Daredevil arasında şaşırtan bir bağlantı ortaya çıktı. Dizide Daisy Jonhson/Quake olduğu ortaya çıkan Skye'ı bu bölümde St. Agnes yetimhanesinde kaldığını öğrendik. Bu yetimhane aynı zamanda Matt'in babası öldükten sonra kaldığı yetimhane. Sinematik evrende Daredevil'in yaşını 30 olarak varsayarsak ve Skye zaten 26 yaşında olduğunu söyledi. Sizce ilerde buna dair birşey görebilir miyiz?(BU arada bilinmeyen ve yeni Easter Eggler için Geekyapar'a bakabilirsiniz.


Marvel EvreniWhere stories live. Discover now