Bombardıman 2!!!!!!!

738 53 49
                                    

Bugünkü bölüm bir haber fırtınası olacak özellikle solo Spider-Man filmi üzerine çok önemli haberler var. Bir de dünkü bölüm hiç vote almadı neden? Neyse şimdilik affettim hem öyle oy oy diye geberenlerden değilim ama ne olur yorum yapın. Bu benim için çok önemli. Neyse hadi biz işimize bakalım.

Solo Spider-Man gilmi hakkında geniş detaylar.

-Orijin hikayesi olmayacak.

-Yeni bir aktör? Evet Lise çağında bir Spidey için yeni bir aktör de artık resmileşecek. Andrew veya Tobey'nin geri dönüşü şuanlık bir hayal.

-Peter Parker Ultimate ve Üçleme evrenlerinde ki gibi tam olarak bir inek olacak. Yani havalı giyim yok, havalı saç yok. Tam olarak bir inek.

-Iron-Man vs. Spider-Man sahnesi göreceğiz.RDJ her ne kadar bugün Age Of Ultron Galası için sürpriz bir kurayı duyurduysa da kendisi SONY ile anlaşmaya vardığı takdirde SONY'nin çekeceği Marvel Sinematik Evrenine bağlı olacak solo Spider-Man filminde Iron-Man'i göreceğiz.

-Iron Spider zırhını bu filmde ilk olarak görme ihtimalimiz var Civil War'a fazla erken gibi.

-Solo Filmde Spin-Off filmiyle evrene giriş yapacak olan Sinister Six olacak ! Belki yan bayan karakterler ve Iron-Man Team-Up'ı görebiliriz. Kim bilir.

-Daredevil dizisi yapımcıları arasında yer alan ve World War Z'yi yazan Drew Goddard hem solo Spider-Man filmi hemde Sinister Six filmi için kalemi eline alacak.
-Son olarak yeni unvan ''SPECTACULAR'' olabilir.

-Marvel Sinematik Evreninde Sinister Six ile tanıtılacak yeni Spider-Man Üçlemesinin Villain'ları 2 kişiye bağlı kalacaktır. Olmazsa olmaz Norman Osborn ve büyük ihtimalle Doc Octopus.

-Marvel Sinematik Evrenine ''Spectacular Spider-Man'' evreni ile giriş yapacak olan Spidey yaratılırken Spectacular Animated evreninden daha çok Spectacular ÇR(çizgi roman) evreni baz alınacaktır.

-Filmin yönetmeni büyük ihitmal Drew Goddard olacak. 

-Russo kardeşler gelecek solo Spider-Man filmini yönetecekleri iddialarını şimdilik reddettiler ama onların yöneteceği konusunda çok büyük iddialar var. Spider-Man Civil War'da tahmin edildiği gibi küçük bir sahneyle olmayacak. Kendisine kayda değer bir bölüm verilecektir.

-Sinematik Evrende Spider-Man'in bir Inhuman olma olasılığı var desek...ne dersiniz ?(Bu sadece iddia ama umarım olmaz.)

-Dylan O'Brien Spider-Man'i canlandırmayacağını söyledi. Açarsak şu anlık öyle bir şey olmadığını söyledi. 

-Marvel Sinematik Evrenine Spider-Woman diziler ile giriş yapabilir. ''The Defenders'' da görebiliriz. Jessica Drew ve Carol Danvers'ı yanyana düşünsenize hep bu iki arkadaşı yanyana görmek istemişimdir. Harika!!!!

-Yarın Amerika'da Yeni Age Of Ultron Tralier'ı geliyor. Dizinin şok edici fragman öncesi görüntülerine bakmak için Facebook Superhero Feed sayfasına bakabilirsiniz. 

Şimdilik bu kadar yarın Spider-Verse ve birazdan yeni bölümünü izleyeceğim Agents Of Shield yeni bölüm eleştirisi ertesi gün de bir hikaye önerim ve yeni haberler multi de Fragman Sneak Peek'i ve yayınlanan posterlerin hepsi. 

Marvel EvreniWhere stories live. Discover now