Öncelikle belirteyim yazıyı yazarken bazı yerlerde aşırı saçmalama olabilir.
Bugün en büyük idollerimden ve kaçırmak istediğim insanlar listesinde olan iki adamın doğum günü.
Chris Evans ve Aaron Taylor-Johnson; gerçek hayattaki süper kahramanlarım, delicesine sevdiğim oyuncular iyi ki doğdunuz. İyi ki sizi tanımışım. Tabi kutlama burada bitmiyor.
Chris Evans seni ilk izlediğimde 11 yaşımdaydım. Scarlett'le beraber Dadım Aşık'da oynuyordun ve belki de ilk defa o sayede fangirl krizine giymişimdir. Sonra da 2 yıl sonra ne oldu? Çok sevdiğim Marvel'da çok sevdiğim Steve Rogers olarak izledim seni. Tabi ondan sonra kaçınılmaz son sana hayran oldum. O günden sonra kaçırmak istediğim insanlar listesinde 2. sırada yer aldın. (1. sırada Scarlett var.)
İyi ki doğdun Harvard'lı yakışıklı, Johnny Storm, Nick Gants, Jensen, Curtis ve Steve Rogers.
İyi ki doğdun Christopher Robert Evans.
Aaron Taylor-Johnson seni de 2 yıl önce şapşik süper kahraman Kick-Ass olarak izlemiştim ve o günden sonra peşini bırakmadım. Tabi öğrendiğim acı gerçekler bile vazgeçirmedi beni. Evli olman gibi mesela ama görmezden gelemeye çalışıyorum. Bak çalışıyorum ama hala bir ilerleme yok. Ben bunlara alışmaya çalışırken birden sende Marvel'a giri verdin hemde hangi rolle delicesine sevdiğim Maximoff ikizlerinden Pietro Maximoff olarak ondan sonra sence ben seni bırakır mıyım? Tabi ki hayır. Hemen kaçırmak istediğim insanlar sırasında 3 numaraya oturdun. X-men'deki hayalkırıklığımdan sonra senden bir umut istediğim Pietro'yu bekledim ve aldım. You Didn't See That Coming diyerek gönlümüzü çaldın ama sağolsun sevgili Joss ne yaptı? Öldürdü güzelim karakteri ama ben yapılan açıklamalara rağmen ne olursa olsun bekleyeceğim. Bir taraftan da Civil War setinden Elizabeth'in yanında olmayışına üzülüp, ölüm sahnesini her izleyişimde ağlayacağım...
İyi ki doğdun John Lennon, Dave Lizewski, William, Joe, James Potter, Alexey ve Pietro Maximoff.
İyi ki doğdun Aaron Perry Johnson.
Bu arada 2 harika Marvel oyuncumuzun daha doğum günü onları da kutlamadan geçmek istemiyorum. Thor Darcy'si ve Eric'i Kat Dennings ve Stellan Skarsgard sizinde doğum gününüz kutlu olsun.
Multi inşallah görünüyor. Çünkü yaparken baya bir feels geçirdim. Eğer kendime gelirsem bugün içerisinde yeni haberler de gelecek.
YOU ARE READING
Marvel Evreni
De TodoMarvel evreni hakkında her şey burada son dakika film ve dizi haberleri. Eleştiriler,fragmanlar, görüntüler hepsi. Çizgi roman bilgileri, ilginç detaylar kısacası merak ettiğiniz her şey burada. Tüm hakları saklıdır. Kapak yapımı: dreame...