Yavaş yavaş istekler gelmeye başladı ama bu yeterli değil. Lütfen yorumlarınızda isteklerinizi belirtin. Lütfeeeen. :))))
Skye'ın Babası:Soran deaninamuleti.
İlk olarak Agents Of S.H.I.E.L.D'ı izleyenlerin kafasında aynı soru bu Skye'ın babası kim? Söyleyebileceğim tek bir şey var. Skye'ın babası hakkında elimizde pek bir bilgi yok. Benim tahminim Skye'ın babası Coulson'un çizdikleryle bağlantılı birisi. Bazı eleştirmenlere göre Skye'ın babasının üzerindeki sır perdesi sezon finaline kadar kalkmayacak yani neler olacağını izleyip göreceğiz.
Sinister Six: Soran NatashaOsborn
Bir çoğunuzun Sinister Six'i bilmediğinizi düşünerek önce kısa bir açıklama. Örümcek Adam'ın baş düşmanlarının bir araya gelmesiyle oluşan Sinister Six, bir süper kötüler grubu. Üyelerine gelecek olursak; Amazing Spider Man 2 filminde Harry Osborne'un dönüştüğü Green Goblin grubun ele başı. Bunun yanında filmde Vulture ve Doctor Octopus'a ait ekipmanlar da belirmişti. Onlar da bu grubun üyeleri olacak. Filmin son sahnesinde çıkan Rhino da eklenince sayı 4'e çıkıyor. Kalan 2 süper kötü henüz belli değil. Ancak adaylar şu şekilde; Sandman - Shocker - Mysterio - Kraven the Hunter - Chameleon - Carnage - Venom ve ikinci filmde ölmesine rağmen geri gelmesi muhtemel Electro.
Grup bu şimdi neden bundan söz ettiğimize gelirsek bildiğiniz üzere Örümcek Adam'ın telif hakları Sony'e ait. Sony de Örümcek Adam dan büyük bir kar edince bunun üzerine bir sinematik evren(Marvel stüdyo) oluşturma kararı alındı. Bu yüzden İnanılmaz Örümcek Adam 4'ün vizyon tarihini 2018'e erteleyip 2016 yılına Sinister Six projesine ayırmaya karar verdiler. Şimdilik eldeki detayalar bunlar film de Örümcek Adam'ın olup olmayacağı belirsizliğini korumakta.Gelen haberlere göre, Spider-Man Sinister Six'e filmine katılsa bile, düşmanları arasında geri planda kalacak şekilde karşımıza çıkacak. Spider-Man’in evreninde geçecek bir spin-off olsa da Sony’nin Marvel kahramanının düşmanlarına daha çok yoğunlaşması bekleniyor. Detayların önümüzdeki günlerde duyurulması bekleniyor.
Sorularınız yanıt buldu. Lütfen ne istediğinizi yorumlarda belirtmeyi unutmayaın. Multide Sinister Six'in çizgi romandan bir görünütüsü. Sizleri seviyorum Marvelcılar yb de görüşmek üzere :))))
YOU ARE READING
Marvel Evreni
DiversosMarvel evreni hakkında her şey burada son dakika film ve dizi haberleri. Eleştiriler,fragmanlar, görüntüler hepsi. Çizgi roman bilgileri, ilginç detaylar kısacası merak ettiğiniz her şey burada. Tüm hakları saklıdır. Kapak yapımı: dreame...