9. Fejezet

519 23 12
                                    

Na végre, sikerült, újra itt. Remélem még lesz kedvetek velem tartani, mert ma egy igazán jó fejezettel készültem, és remélem ti ugyan úgy fogjátok élvezni mint én az írását. Bocsánatot szeretnék kérni, amiért ennyit késett, de nem sok ihletem volt és össze csapni sem akartam, de ma végre meg csapott az a villám és íme lás csodát. Na, hagylak is olvasni. :D


Harry a hétvégén az animágiát tanulta a barátaival a nap nagy részében, és Remussal egy kis oclumenciát, majd később Hermione jóvoltából tanulássál töltötték a nap hátralévő idejét. Este viszont Harry míg a többiek aludtak ő a patrónus bűbájt gyakorolta. De eddig még csak annyit ért el, hogy egy apró fénycsóvát hozott létre. Vasárnap este is, mikor épp gyakorolt lépteket halott a folyosóról, majd a szemközti ajtó nyitódását. Tudta, hogy Piton érkezett vissza. És örült, hogy végre vissza érkezett és, hogy holnap újra együtt gyakorolhatnak. Úgy gondolta jobb ha el megy lefeküdni, hogy holnap kipihenten állhasson elé. De az sajnos nem ment olyan gyorsan, mint tervezte. Sokáig forgolódott álmatlanul a másnapon gondolkodva, és mire el tudott aludni, már javában hajnalodott.

Fáradtan ballagott le Ron nyomában a lépcsőn a konyha felé. Nem sokat tudott aludni és tudta, hogy látszik is rajta. De igyekezett össze szedni magát. A konyhában már mindenki ott ült. Mrs. Weasley a reggeliket készítette, Sirius és az ikrek összedugott fejjel mesterkedtek valamiben, a szülei és Mr. Weasleyvel beszélgetek, valami mugli dologról. Hermione és Ginny Miával játszottak, ami inkább egy kisebb kajacsatának tűnt. Remus Pitonal beszélgetett valószínűleg a hétvégéről, gondolta Harry. Ő és Ron velük szemben ültek le és előttük a Roxorti manókat megszégyenítő gyorsasággal ott termet egy jól meg rakott tányér a reggelijükkel. Ron neki is látott el pusztítani az ételt, viszont Harry többnyire csak piszkálta azt. Fáradt és ideges is volt az edzés miatt.

- Ha végeztél, akkor akár mehetünk is. - szólt oda neki egy kis idő után Piton, mikor az észre vette, hogy Harry nem igen fog enni. Azzal fel is állt és el indult a könyvtár felé.

- Nem kel ugranod egyből ha mond valamit. Nem a suliban vagyunk, most nyugodtan késhetsz ha még eszel. - mondta neki Ron és dühösen méregette az ajtót.

- Nem, jól vagyok, amúgy sem igazán vagyok éhes. - felelte Harry és már ment is tanára után.

Piton a terem közepén állva várat a fiút, aki nem is késlekedett egy-kettő utána ment.

- Mintha már említettem volna egyszer, hogy aludj eleget ha edzésed lesz. De legyen ez egy jó lecke, nem fogom vissza magam. - intette maga után Harryt a terem végébe.

Harry nem értette mért mennek ilyen mesze, de nem szólt semmit csak elő vette a pálcáját és követte tanárát.

Egymással szembe álltak meg, Piton meg sem várva a fiút, hogy az fel készüljön neki is fogott az átkok dobálásának. Nagyjából fél óra után a szem sarkából észrevette, hogy barátai,a z ikrek és Ginny akiket követet az apja, Sirius és Remus is csatlakozott. Most már értette miért jöttek ilyen távol az ajtótól. Bizonyára Remusal már megbeszélte Piton, hogy szeretnének tovább gyakorolni a többiekkel. Valamiért ez fel bosszantotta Harryt és szándékén kívül erősebb bűbájokat küldött tanára felé, amit ahogy el hárított az egyből szét is robbantotta a mögötte lévő fal egy részét. Piton látszólag nem törődött vele, de észre vette, hogy a kölyök mérges és még segített is neki le vezetni ezt. Ugyan olyan erőtejesen támadott vissza, aminek az lett az eredménye, hogy alig párperc alatt már alig tudtak mozogni a törmelékek miatt, de egyikük sem törődött vele. A végére már egészen jó szórakoztak, de már kezdtek fáradni.

Érts meg! (HP ff)Where stories live. Discover now