1. Fejezet

1K 43 7
                                    


Kellemes hangulat honolt a Grimmauld 12-es szám alatt található házban. Harry és családja a tavaly történtek után keresztapjához, Siriushoz költöztek. Azzal, hogy Voldemort újra erőre kapott, jobbnak láttak a szülei, hogy egy biztonságosabb helyen éljenek most, hogy még egy taggal bővült a család. Harry kishúga Mia, aki tavaly februárban jött a világra. A család, amibe már hivatalosan Remus is beletartozik azzal, hogy ő lett Mia keresztapja, épp az étkezőben volt. Mia a vörös haja miatt anyjukra Lilyre hasonlított, csak neki a szeme nem zöld hanem barna volt. A vacsora kellemes hangulatban telt, csak Harry volt egy kicsit feszültebb. Mivel egy olyan dolgot akart el mondani családjának, ami nem ép egy hétköznapi dolog. De lassan el szánta magát és vett még egy pár nagy levegőt, mielőtt kimondta azt ami a szívét nyomja.

- Meleg vagyok. - jelentette be halkan Harry. Szavait halva mindenki abbahagyta az amit csinált ép. Jamesnek félúton a szája fele a villa állt meg és tátott szájal nézett fiára, Sirius és Remus azon vitájukat hagyták félbe, amiben Remus sütijéről el tűnt eperről volt szó. Lily pedig a Mia arcára tapadt csoki eltakarítását. Mindenki döbbenten nézett rá Harryre, kivéve Mia aki még nem értette mi is folyik körülötte. Harry nem nézet rá egyikükre sem, így is nehéz volt neki kimondani. Pedig reménykedett benne, hogy nem hallja meg senki. De persze az ilyent mindig meghallják. Legelőször Lily nyerte vissza lélekjelenlétét és biztatón rá mosolygott fiára.

- Nem mondom, hogy nem lepődtem meg. - át nyúlt az asztalon és meg fogta fia kezét. - De tudd, hogy rám bármikor, bármiben számíthatsz és szeretlek úgy ahogy vagy. - nyugtatta meg Harryt, mert tudta, hogy fia most leginkább azon aggódik, hogy nem fogadnák el másságát. Harry pedig hálásan nézett anyjára ezért. - Na mesélj. Mióta tudod? Van már kiszemelted? Együtt is vagy valakivel? - fogott is bele a faggatózásba Lily.

- Hát... Már egy jó ideje gyanítottam, de csak tavaly mertem magamnak is bevallani. - mondta Harry. - És igen van már kiszemeltem. És hát többé kevésbé együtt vagyunk. - válaszolta meg anyja kérdéseit de a részletekbe nem fog belemenni, még nem.

- És ki az? - persze Lily nem tágított, nagyon is tudni akarta, hogy ki rabolhatta el egy szem fia szívét.

- Azt... még egyelőre nem akarom el mondani, mert még nem olyan biztos a dolog és.... még jobb ha nem tudjátok. - hajtotta le fejét.

- Pedig már terveztem a csajozós estéket. - mondta egy kis idő után Sirius és nevetve vállon veregette keresztfiát. - Most kereshetek más partnert magamnak. - viccelte el a dolgot. - De arra én is kíváncsi lennék ki a titokzatos höl... akarom mondani srác. - és bizalmaskodón közelebb hajolt Harryhez. Aki csak mosolyogva megrázta a fejét.

- És ki fogja tovább vinni a Potter nevet? - szállt be a viccelődésbe James is. - Úgy tűnni a híres Potter családnak itt lett vége. - és, hogy "bánatát" palástolja rá hajtotta fejét Remus vállára és sírást imitált, ami inkább vissza fojtott röhögésnek hangzott. Harry nagyon ürült, hogy családja ilyen jól fogadta a dolgot.

- Harry, nem ajánlom, hogy sokáig titkold a barátod kilétét ezek előtt, - itt Siriusra és a még minid vállán röhögő Jamesre mutatott. - mert, ha sokáig titkolod bármire képesek lesznek, hogy kiderítsék ki is az. - figyelmeztette Harryt Remus.

- Héé! Mi nem is csinálunk ilyet! - háborodott fel Sirius.

- Dehogy nem. - válaszolt Lily. - De majd én gondoskodom róla, hogy ne is tudjatok ilyesmit csinálni.

- De ez nem ér. Szinte semmit nem mondott a srácról. - játszotta a duzzogó kisgyereket James. - Légyszi, Harry. Áruld el. - kérlelte fiát.

Érts meg! (HP ff)Where stories live. Discover now