4. Fejezett

625 26 5
                                    

Nos ezt is sikerült össze hoznom. Remélem meg érte nektek várakozni. A dőlt betűs részek a vissza emlékezések. Jó olvasást. 


Eszébe jutott az alkalom, mikor először látta és a sok furcsaság ami akkor történt.

Ugyanis, mikor Piton szemébe nézet, aki épp Mógus professzorral beszélgetett a sebhelyében egy éles fájdalmat érzett. Persze később kiderült, hogy az csak a Mógusban lakozó Voldemort okozta. És még Harry nem találkozott Pitonal, addig egy érdekes embernek gondolta. Persze a kíváncsisága hamar át ment utálattá. Mondjuk úgy, hogy a találkozásuk és a további beszélgetéseik nem alakultak túl jól az elején. De azét Harry mégis csak érdekesnek találta. Mondjuk úgy, gyanította, hogy sokkal többet rejt magában mint egy egyszerű zsémbes tanárt. És, mikor még őt gyanúsították azzal, hogy el akarja lopni a bölcsek kövét, Harry ezt a gyanúját meg is osztotta az apával. Aki, mivel, még mindig nem bízott meg Piotnba, ami azóta sem változott, csak jobban erősítette a gyanújukat. Ugyanis James nem fogta vissza magát. El mondta Harrynek, hogy Piton halálfaló volt és, hogy szerinte is Piton állhat a dolgok mögött. De hát mint kiderült egész végig tévedtek. Mógus akarta el lopni a követ, és ő volt aki megátkozta a seprűjét is. Harry Dumbledortól tudta meg, hogy Piton azon ügyködött akkor, hogy valahogy őt a seprűn tartsa. Persze ezt nem mondta el a barátainak és az apjának sem. És az, hogy Piton akkor megmentette annak ellenére, hogy utálta és állandóan csak szidta őt, egy kicsit más megvilágítást adott a professzorról. Persze Piton ugyanúgy bánt vele mint elején és Harry is ahhoz viszonyult, de azért ott volt benne az-az érzés, hogy Piton nem az akinek valójában mutatja magát. Persze ennek ellenére marták egymást, amikor csak tudtát. És Harry már kezdte úgy érezni, hogy talán félre ismerte a professzort és csak ő látott bel túl sokat. De aztán harmadikban megtörtént az a baleset Remusal. Piton pedig, aki utánuk ment, de sajnos Remus átváltozott és meg védte őket, és szerencsére Remus nem tudta bánta őket. És sajnos meg is sérült. Harryék pedig felvitték a gyengélkedőre. Pomfrey, mikor el mesélték neki a történteket, őket is benn tartotta éjszakára a gyengélkedőn. Aminek később Harry nagyon is örült. Ugyanis Dumbledore, mikor már a többiek aludtak, csak Harry nem tudott még el aludni, meglátogatta Pitont, hogy az meséljen el neki mindent. Mint kiderült Piton készítette Remusnak a bájitalát és épp azt vitte fel neki, mivel nem ment érte. És még sötétedés előtt elakarta neki juttatni. De nem találta az szobájában csak a térképet amin látta, hogy Remus követi a Harry és Ron párost a parkban, ezért gyorsan utánuk ment, hogy megelőzze a bajt, de sajnos el késet és már nem voltak a parkban, ezért utánuk iramodott a szellem szálláshoz. Ahol Harryék pedig épp Pettigrewt faggatták, mint kiderült azért ólálkodott a kastély körül, hogy Harryt el rabolja. De helyette Hermionét vitte magával. Remus és Piton megkötözték Pettigrewt és el indultak vissza a suliba. Ahogy vissza értek a suli parkjába már be volt sötétedve és a Hold is feltűnt az égen, Piton pedig Remus szobájában hagyta a bájitalt, mert nem gondolta volna, hogy eddig lesznek. Így hát Remus átváltozott és mivel ő tartotta fogva Pettigrewt az meg tudott szökni. Miután Dumbledore el ment, hogy hagyja Pitont piheni, Piton rá szólt észrevéve, hogy nem alszik.

- Nem szokás mások beszélgetéseit kihallgatni Potter. - mordult rá. Harry pedig, gondolván nincs már mit veszíteni úgyis le bukott, fel ült és rá nézett. Piton sokkal sápadtabbnak nézett ki mint általában. - Holnap tanítás van, és ha az órámon fog el aludni Potter, még a jövő évben is járhat büntető munkára.

- Csak szeretem volna meg köszöni amit értünk tett. - mondta Harry. - Egyébként, hogy érzi magát?

- Nem kell a színlelt aggodalma Potter. - felelte Piton.

Érts meg! (HP ff)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz