Nos a történet abban változott, hogy Harry szülei nem haltak meg. Így Harry nem megy a nagynénjéhez.
A történteken nem változtattam sokat.
Harryt ugyanúgy megtámadja Voldemort, de a szüleit nem ölte meg hanem végig akarta nézetni velük a fiúk halálát, ami ugyebár nem következett be. Lily ugyanúgy a szeretettével mentette meg csak itt nem úgy hogy feláldozta magát, hanem mágia kitörést produkálva egy pajzsot vont a fia köré, ami vissza verte a gyilkos átkot Voldemortra. És ugyan úgy Harryben is megtalálható Voldemort lelkének egy darabja. Siriust nem zárják be, de Pettigrewt sem találják meg. Így hát a patkány szabadlábon van.
1.rész- Harry továbbra szüleivel Godric's Hollowban lakik. Meg kapja a levelét és megy is a Rocfortba. Itt minden úgy alakul ahogy az eredeti könyvben is csak ugyebár Harry szülei élnek, de nem megy haza karácsonykor és James küldi el neki a köpenyt. Mógus ugyanúgy a bölcsek kövét akarja meg szerezni Voldemortnak, és Harry legyőzi. Harry a tükörben nem lát semmit, mert nincs semmi amire még vágyna, hisz mindene megvan. A nem kívánt hírnév, a családja és barátai. Még annyit, hogy Piton itt sem annyira kedves vele, de nem is a legundokabb. Ép csak annyira fúj rá mint a többi diákra, csak egy kicsit szekálja jobban. De nem annyira vészesen.
2.rész- Na itt több minden változik. Dobby ugyanúgy meg keresi de Harry nem szól róla a szüleinek. És a nyári szünet másik felét nem a szüleivel tölti, hanem Ronéknál, mivel Lily és James franci országba mennek kirándulni, Siriusal és Remusal. A 9 és háromnegyedik vágányhoz vezető falon sem tudnak át kelni így hát a repülő autóval mennek iskolába. Piotn leszidja őket, aztán Harry és Ron is rivallót kapnak. Ronét tudjuk, hogy hangzott. Harryé pedig annyiról szól, hogy Lily leszidta míg James és Sirius pedig megdicsérték a csínyt. Lockhart egy pitiáner csaló marad, a Titkok kamráját kinyitják, és a cselekmény megy az eredeti mederben. Indul a párbaj szakkör és kiderül, hogy Harry párszaszájú. Harry szülei aggódnak és Dumbledore akkor mondja el nekik, hogy Voldemort egy része bizonyára Harryben van. De erről Harry még mit sem tud. A végén ismételten megállítja Voldemortott.
3.rész- Na itt szinte minden változik. Ugyebár Sirius nem szökhet ki és így nincsenek dementorok a kastély körül és Harry sem tanulja még meg a patrónus bűbájt. De viszont azt pletykálják hogy Pettigrew Roxmortsban volt és így Harry szülei nem engedik őt le oda. De az ikrek oda adják neki a térképet. Remus ugyanúgy tanítani fogja a SVK-t. Év végén viszont Harry meglátja Pettigrew nevét a térképen és hogy a fúria fűznél eltűnik. Így hát az arany trió utána ered elfeledkezve, hogy telihold van. Harry tudja, hogy Remus vérfarkas. A szellem szálláson meg is találják az árulót és el is kapták, mivel annak nem volt pálcája, Remus pedig ugyebár utánuk ment, ahogy Piton is. A két tanár le szidja a kölyköket de aztán mennek vissza a kastélyba és viszik magukkal Pettigrewt is. Mikor kijönnek az alagútból Remus átváltozik és így Pettigrew meglép. Remus elfelejtette a bájitalát meginni és rájuk támad. És Piton pedig védve a gyerekeket el kergeti őt az erdőbe. De viszont megsérül és Harryék viszik fel a gyengélkedőre, Harry akkor kezdett el érdeklődni a tanára iránt. Persze ez amolyan hálás vagyok amiért megmentet minket dolog volt, de az egyre inkább alakult át mássá. Remus a felelőtlensége miatt le mond a tanításról. Harry szüleivel egy darabig rosszban voltak, hisz rátámadt Harryrékre, de Harry meggyőzte őket, hogy nem történt semmi baj és, hogy ez miatt ne haragudjanak rá, mivel az ő hibájából nem vette be Remus a bájitalt. Így hát James és Lily is megbocsájtottak neki. És mikor Lily meg tudta, hogy terhes úgy döntöttek, hogy Remust kérik meg, hogy legyen a lányuk keresztapja.
4.rész- Itt csak annyi változik, hogy Februárban megszületik Harry kishúga és a temetőben, mikor összekapcsolódik Voldemortal a pálcája nem látja a szüleit. Itt viszont már Harry egyre inkább kezdi meg kedvelni Pitont.
Nos az előzmények ennyiben változtak. Remélem elnyerte tetszésetek és tovább fogjátok olvasni. Az első fejezett egy kicsit túl gyors ütemben fog telni és rövidebb is lesz mint általában írni szoktam. De minden meglesz magyarázva. Néha fogunk egy kicsit ugrálni az időben. És Harry ötöd évét sokban változtatom, de az alapok benne lesznek. Mint pl. a Mr. Weasleyt ért támadás, Umbrige , a külön órák Pitonnal és a Minisztériumi eset is. A DS-t lehet nem rakom bele de erről szívesen fogadom a véleményt és ha akarjátok azt is bele teszem.
Nos ennyi volna a bevezető/ ismertető :D.
Ha kérdés merül fel vagy valamit nem értetek nyugodtan szóljatok és én el magyarázom. Mert lehet kihagyok majd pár dolgot amit elkellet volna jobban magyaráznom, de olyanról is szó lesz aminek csak később lesz jelentése akkor azt meg fogom mondani és nem lövöm le a poént.
Nos ha tetszett akkor vár rád az első fejezet. Jó olvasást.
YOU ARE READING
Érts meg! (HP ff)
FanfictionIsmét egy Harry Potter ff-el készültem. De ez most egyben slash (bxb, yaoi) is lesz. A történteket már alapjaiban megváltoztattam. De erről mindjárt lesz is egy külön fejezett a Bevezető ahol részletesebben el magyarázok mindent. Nem mondom, hogy...