"Bu kötü. hemen bir kaç test yapmam gerekiyor."
"Tamam ama Jungkook hala korkuyor."
Jeongyeon Jungkook'a baktı ama bu sefer küçük bir çocukmuş gibi değildi, bakışları ciddiydi.
"Jungkook bu testleri yapmalıyız. Eğer Yoongi ile birlikte olduysan veya olmayı düşünüyorsan bunu öğrenmen gerekiyor."
"Nuna! Ben küçük bir çocukla birlikte olacak bir insan mıyım?"
"Sorun şu ki o küçük bir çocuk gibi gözükmüyor. Her hangi bir kadını beş dakikada kendine aşık edebilir. Ama konumuz onun ne kadar seksi olduğu değil, konumuz testler. Senden testler için kan almalıyım."
"Ta-tamam Jeongyeon-shi."
Jeongyeon gülümsedi. "Nuna de."
"Nuna..."
"Beni takip et." dedi ve sedyeye doğru ilerledi. "Buraya otur. İğneyi ve tüpleri alıp geliyorum."
"Tamam nuna."
Jungkook sedyeye oturduğunda Yoongi de başında dikiliyordu.
"Kookie belki de seni evden çıkarmamalıyımdır." dedi ve güldü.
"Neden hyung?" Jungkook üzerindeki stresi atmış olacak ki rahat bir şekilde konuştu.
"Şu ana kadar ben hariç sadece dört kişi seni gördü ve ikisinin tepkisi ne kadar seksi olduğun yönündeydi. Seni kendime mi saklasam." Yoongi ciddi görünmeye çalışarak iç çekti.
"Nedenini hala anlamadım hyung. Beni beğenmelerini mi istemiyorsun?" Jungkook kafasını yana yatırarak sordu.
Yoongi cevabını veremeden Jeongyeon elinde bir iğne ve tüplerle geri döndü.
"Şimdi korkmuyorsun tamam mı?" Jeongyeon gülümseyerek konuştu.
"T-tamam nuna."
"Sana hiç bir şey yapmayacağım sadece biraz kanından alıp inceleyeceğim. Sorasında da ne yapacağımıza bakarız."
Jeongyeon ilk önce elindeki fazladan eldiveni Jungkook'un koluna bağladı. "Canın acıyor mu?" Jungkook hayır anlamında kafasını salladı. Acısa da zaten bir şey değişmeyecekti, damarları görmesi için eldiveni bağlamalıydı. Elindeki alkol döktüğü pamuğu Jungkook'un koluna sürdü ve sonrasında iğneyi sokup kanı aldı. "Çok cesurdun aferin eeeh adını sormayı unutmuşum, adın neydi?"
"Jungkook nuna."
"Jungkook. Ne güzel bir isim. Mina ile konuşmak ister misin?"
"Aslında eve gitmek istiyorum nuna. Bayılırsam Yoongi hyung zorluk çeker."
"Yoo sorun yok. Ben seni taşırım."
Jungkook gülümsedi. "Eve vardığımızda beni üçüncü kata kadar çıkaramazsın hyung. Ayrıca burada muzlu süt yoktur ve canım ondan istiyor."
"Aslında dolapta çilekli sütler vardı. İster misin?" Jeongyeon'un teklifi karşısında Jungkook gülümsedi.
"Aslında deneyebilirim nuna, teşekkürler."
"Laboratuvarın mutfağına gidelim isterseniz."
"Tamam. Ama artık eve gitmek istiyorum." Yoongi sıkılmış olmalı ki yakınıyordu.
"Beni takip edin." dedi Jeongyeon ve laboratuvarından çıktı. Jungkook ve Yoongi de peşinden ilerledi. "İlk geldiğin zamana göre daha rahatmışsın gibi geldi bana."
"Evet. Yoongi hyung rahatlamama yardımcı oldu"
"Geldiğinizden beri elini tutuyor, şu an bile."
Yoongi'nin yüzü kızarmıştı. Kızaran yüzünü saklamak için kafasını kırarcasına duvara çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Bunny [Yoonkook] ✓
FanficNeredeyse doğduğundan beri üzerinde deneyler yapılan Jungkook tutulduğu labaratuvardan kaçar ve normal bir hayat sürmeye çalışır. Fakat bu ne kadar mümkün olacaktır ki? ~~~ Sumut için son bölümlere kadar okumanız gerekmektedir ve ilk defa yazıyorum...