Pov. Marc
Ik heb iets gevonden wat heel intressant is maar ik kan het alleen laten tonen. Niet via sms dat gaat niet. Dus ik pak mijn fiets en ik fiets naar Katy. Als ik aanbel duurt het even voordat ze opendoet. "Jij weer."zegt ze met een zucht. "Ja ik weer en ik heb iets gevonden."zeg ik. "Mijn oorbel?"vraagt ze voor de grap. "Hahaha."zeg ik zwaar sarcastisch. "Wat heb je?"vraagt ze dan. "Ik heb je ketting geleend. Van wanneer heb je die?"vraag ik. "Ik heb die al van mijn geboorte."zeg ik. "Hoe weet je dat zeker?"vraag ik. "Omdat ik op elke foto met deze ketting opsta."zegt ze. "De ketting is oorspronkelijk van ergens anders."zeg ik.Pov. Katy
Ik snap er niets meer van. Mijn ketting heb ik al van mijn geboorte. "Van waar komt die ketting?"vraag ik. "Van Italië."zegt Marc. "Marc ik en mijn ouders zijn nog nooit in Italië geweest. En Italië is heel groot."zeg ik. "Ja dat weet ik maar je moet me nu geloven. Deze ketting is van Italië."zegt hij. "Je hebt geen bewijs."zeg ik eigenwijs. "Hier."zegt hij wanneer hij zijn pc aan mij geeft. Ik zie dat paint nog openstond. Er staat een foto van mij en van hem met een hartje tussen. Ik schrik maar ik laat het hem niet merken. "Waarom schrok je ineens?"vraagt Marc. "Niets. Ik heb het koud."zeg ik. Hij besteed er geen tijd meer aan. Ik voel mijn ogen zwaarder worden. "Marc kan je morgen nog is langskomen want ik ben heel moe. Ik heb een zware dag achter de rug."zeg ik. "Gaat niet ik geraak niet meer thuis mijn banden zijn plat."zegt hij. "Ga maar in de logeerkamer slapen. Dat is de trap naar boven en de eerste deur links."zeg ik wanneer ik naar boven slenter en me daarna op het bed laat vallen. En dan hopen dat het morgen een betere dag word.
♡♡♡♡
Zou Marc verliefd zijn op Katy?
♡♡♡♡
Heeey sweeties.
Dank je voor de readers en de voters en de mensen die comments achterlaten. Ik hou van jullie. Iemand heeft me gevraagt nog is te updaten. Ik heb weinig tijd door school maar ik ga zovaak als het kan schrijven. Xxx love you all.
JE LEEST
My real family?
VampirDit boek gaat over een 14 jarig meisje. Ze heeft licht blond haar en ze heeft blauwe ogen. Haar naam is Katy. Ze houd van skaten en basketball.Ze woont aan de rand van Londen. Ze trekt helemaal niet op haar ouders. Haar ouders hebben donker bruin ha...