Pov. Katy
"Katy wil je met ons mee naar huis?"vraagt Alice. "Ja natuurlijk. Ik wil mijn echte ouders ontmoeten."zeg ik blij. "Kan je vriendin echt niet even weggaan?"vraagt Alice. "Nee!"zeg ik iets te hard. "Misschien had je het liever van Carlisle en Esme gehoord maar we zijn vampiers."zegt Alice. "Dat wist ik al."zeg ik rustig. Alice, Bella en Charlie kijken me raar aan."Ik wandelde alleen in het bos. Ik kwam Jenny en nog wat vrienden tegen. Jenny is een wolf en ik kwam een stam tegen. De leider zei dat ik speciaal was samen met mijn vriend en we moesten vluchten. De Volturi kwam ons tegen in het bos en ze zijn dan weggegaan."zeg ik.
"De Volturi?"vraagt Bella. Ik knik en Jenny knikt ook. "Moet je de mensen waarbij je hebt gewoond hebt niet verwittigen?"vraagt Charlie. "Nee, ze zijn opreis voor 2 maand."zeg ik. Hij knikt.
"Pak je koffers. We gaan al vertrekken. Dan kunnen de Carlisle verwittigen. Je vlucht is morgen om 10 uur."zegt Alice. Ik geef ze allemaal een knuffel. Zelfs Charlie. Dan vertrekken ze.
"Ik kan niet mee."zegt Jenny. "Dat is niet erg."zeg ik. Ze geeft me een knuffel. "Ik zie je nog wel."zeg ik. "Ik kom binnen een week ook naar Forks. Mijn neef trouwd binnen 2 weken."zegt ze voordat ze ook naar huis gaat.
Ik pak mijn koffers. Als dat klaar is plof ik neer in de zetel. Ik zucht. Dan besluit ik mijn wekker te zetten om 8 uur 30. Dan kleed ik me om en poets mijn tanden. Eens op mijn bed val ik in diepe slaap.
Ik word wakker door mijn wekker. Even vergeten dat ik die had gezet en dat ik met het vliegtuig ga. Er word aan de deur gebeld. Wie zou dat nou zijn?
Ik ga naar beneden en doe de deur open. "Hallo mijn naam is Myrthe. Ik ben gestuurd door Alice. Ik ben een vriendin van Alice. Ze wou dat ik samen met jou naar Forks moest komen. Ik ben 14 by the way."zegt het meisje dat voor me staat. "Kom binnen."zeg ik.
Ze gaat in de zetel zitten. "Ik ga even mijn kleren pakken."zeg ik voordat ik me snel naar boven ga. Ik pak uit mijn koffer een T-shit en een skinny jeans. Ik stop al mijn spullen die er nog liggen in mijn koffer. Mijn skateboard neem ik samen met mijn koffer mee naar beneden. Ik leg hem voor de deur. Ik ga dan naar terug naar de woonkamer.
"Ik ben speciaal, net zoals jij."zegt Myrthe. "Ik ben volgens iemand speciaal. Als ik gebeten word dan ben ik onsterfelijk."zeg ik. "Ik heb juist hetzelfde en dat komt omdat mijn 2 ouders vampier zijn."zegt Myrthe. "Kom we gaan."zeg ik. Myrthe gaat naar buiten en ik volg met mijn koffer en mijn skateboard en ik pak nog snel mijn sportzak en ik steek mijn basketbal en skateboard erin. Die is speciaal gemaakt voor mij. Myrthe helpt me dragen. Ik bedank haar. Er staat een taxi voor de deur. Ik leg de deur sleutel onder de deurmat en ik stap in de taxi.
De taxi stopt aan het vliegveld. En we stappen uit. Myrthe geeft mijn ticket en we gaan naar de juiste poort.
Op het vliegtuig zit ik aan het raam en Myrthe naast me. Ze is echt aardig. Ik denk dat we beste vriendinnen gaan worden. Ik glimlach bij die gedachten. Myrthe kijkt me ook glimlachend aan. Tijdens de vlucht praat ik met Myrthe. Ze is echt tof. Na een paar lange uren zegt een stem door het vliegtuig dat we ons moeten klaarmaken om te landen.
Als we zijn geland gaat Myrthe en ik mijn koffer en mijn sporttas halen. Als we die hebben gaan we naar de uitgang. Het regend buiten. Daar zie ik Alice met Bella en Charlie buiten op ons wachten. Ik loop naar ze toe en geef ze een knuffel. "Myrthe je ouders hebben gezegd dat je heel bij ons gaat wonen. Ze komen je koffers zelf nog brengen."zegt Alice. Ze kijkt blij en droevig tesamen. Ik geef haar een knuffel. "Instappen. Het regend."zegt Bella. Ik steek mijn koffer en sportzak ik de auto en dan stap ik ook in. Dan begint de auto te rijden. Ik ben zo zenuwachtig om mijn ouders en de rest van mijn familie te ontmoeten.
Hallo sweetie's,
Weer een hoofdstuk na zolang. Sorry! Ik had geen wifi. Ik hoop dat jullie mij kunnen vergeven. Ik ga proberen deze week nog te updaten. En dit hoofdstuk is geschreven voor Myrthe!!! I love you xxxxx
Ik kan geen winnaar kiezen. Ze zijn allemaal top. Ik ga een nieuw account maken en met ze allemaal een boek schrijven.I love you all xxxxxxx
JE LEEST
My real family?
VampirgeschichtenDit boek gaat over een 14 jarig meisje. Ze heeft licht blond haar en ze heeft blauwe ogen. Haar naam is Katy. Ze houd van skaten en basketball.Ze woont aan de rand van Londen. Ze trekt helemaal niet op haar ouders. Haar ouders hebben donker bruin ha...