H18. De ontmoeting

125 11 5
                                    

Pov. Katy
Ik was gaan slapen. Toen ik wakker werd lag Reneesme naast me te slapen. En nu ik wakker ben denk ik aan Marc. Waatrom wilt hij niet uit mijn hoofd gaan?

Ik ga naar beneden en Bella ontvangt me met een knuffel. "Ik heb je zo gemist."zegt ze. "Ik ga even buiten een luchtje scheppen."zeg ik. Ze knikt. Als ik buiten ben ga ik een eindje wandelen. Ik kom aan bij het meer. Ineens staat er een meisje naast me. Ik bekijk haar vanuit mijn ooghoek. Blond lang haar, bleek, rode ogen en een zwart kleed. "Hallo."zeg ik. "Hallo."zegt ze terug. "Mijn naam is Katy en de jouwe?"vraag ik. "Mijn naam is Jane. En wat brengt jou hier?"vraagt ze. "Ik woon hier met mijn familie. En jij?"vraag ik. "Ik ben op doorreis."zegt ze. We gaan samen op een grote steen zitten. "Ken je hier iemand buiten je familie?"vraagt ze. "Ja ik heb nog vrienden op school."zeg ik.

Ze is echt aardig. "Ik zou je willen uitnodigen als ik kon Jane. Ze lijkt erg aardig. Ik heb weinig vriendinnen."zeg ik wanneer er een traan over mijn wang glijd. Jane trekt me in knuffel.

Pov. Marc
Ik word wakker door Arne die me door elkaar schud. "Wat is er nu weer?"brom ik. "Er is groot alarm. Je moet snel opstaan."zegt Arne. Hij staat vol met stress. "Doe rustig. Wat is er aan de hand."zeg ik kalm. "Er zijn mensen die jou graag willen spreken. En ze zijn niet echt vriendelijk."zegt Arne. Wat krijgen we nu?

My real family?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu