H7 Verklaring

257 18 6
                                    

Pov. Katy
Ik sta terug recht. Het is een grote wolf. De wolf is heel licht bruine vacht. De wolf is groter dan mij. Dan ga ik van verbazing terug zitten. De wolf komt naar me toe en zet me op zijn rug. Dan begint de wolf te lopen. Ik hou me vast aan de vacht en de wolf stopt als hij of zij bij andere wolven is. De wolf zet me neer en ik ga tegen een boom zitten. Wie of wat is dat? "Kan er iemand me uitleggen wat ik hier doe?"vraag ik. Er gaat iemand achter een boom staan en verandert dan in mens. De rest volgt het voorbeeld. Dan komen ze voor me staan. Ik zie dat 3 mensen achter de boom blijven staan. "Mijn naam is Luke en ik ben de hoofd van deze stam en weet je waarom je hier bent?"vraagt Luke. "Nee geen idee en aangenaam mijn naam is Katy."zeg ik als ik rechtsta. "We ruiken goed en je ruikt naar iets maar niet naar mens."zegt Luke. "Ik ben een mens."zeg ik. "Nee je bent niet gewoon een mens."zegt Luke. "Wel."zeg ik. "Je bent een mirakel."zegt Luke. "Wat bedoel je?"vraag ik. "Je ouders zijn 2 vampiers. Als een vampier je bijt blijf je niet eeuwig vampier. Je hebt een speciale gaven en je bent ontsterfelijk buiten een klein deel van je lichaam is niet ontsterfelijk."zegt Luke. "Wie zijn de 3 mensen achter de boom?"vraag ik. "Kom er maar vanachter. Ze is geen vampier."zegt Luke en dan komen 3 mensen vanachter de boom vandaan. Het zijn Marc, Jenny en Jason. Ik kijk verbaasd. "Je zei dat je in Forks was."zeg ik verbaasd. "Daar ga ik ook naartoe. Mijn familie woont daar maar ik mocht nog niet vertrekken van pap."zegt Jenny. "Is Arne ook een wolf?"vraag ik. "Nee Arne is net zoals jou. Hij komt ook uit 2 vampiers. En hij zoek zijn ouders want hij is geadopteerd."zegt Jason. "Daar heb je hem."zegt Jason dan en ik draai me om. "Dag Arne."zegt Luke. "Hallo. Waarom is Katy hier?" "Ze is net zoals jou." "Ik ga haar meehelpen om haar familie terug te vinden." "Marc en Jenny waarom hebben jullie mij niks vertelt?"vraag ik als ik tussen Luke en Arne kom. "We mogen dat niet vertellen."zegt Jenny. "Maar ik rook al van het begin dat ze anders was. Maar ik had nog nooit van dit gehoord."zegt Marc. "Nu je het zegt."zegt Jenny. "Ik denk dat Katy terug naar huis moet."zegt Luke heel gespannen. "Pap waarom ben je zo gespannen?"vraagt Jenny. "Ze moet nu weg van hier. En snel. En breng haar momenteel niet naar huis."zegt Luke. Ze veranderen in wolf en Jenny neemt me op haar rug en loopt ver. Marc, Jason lopen achterna. Arne zit op de rug van Jason. Er springt ineens een jongen voor ons. We worden dan omsingeld. Wat moeten we nu doen?
♥♥♥♥♥
Wie zijn de mensen die ze in de val hebben gelokt?
♥♥♥♥♥

My real family?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu