Pov. Katy
Ik probeer mijn ogen nog een keer te openen. Maar het mislukt. "Marc waarom gaan we zo snel? Haar ouders zijn er nog niet. Marc! Waar moeten we naartoe? We kunnen haar hier niet achterlaten! En ze kan niet naar die vampieren. Ze weet niet wat ze doen."zegt de jongen die me draagt. Wat doet Marc hier? En wie is die jongen die mij draagt? "Arne! Klim op mijn rug als ik wolf ben. Ik weet waar we naartoe kunnen gaan."zegt Marc. "Ja en wat met Katy?"vraagt de jongen die mij draagt. Dat is Arne dus. "Zet haar ook op mijn rug."zegt Marc.Ik word wakker door de warmte van iets. Ik doe voorzichtig mijn ogen open. Ik zit in een grot samen met Marc en Arne. "Waar ben ik?"vraag ik. "De schone slaapster is wakker."zegt Marc met een glimlach. Ik zet mij recht. "Waarom deden jullie dat?"vraag ik. "We willen je beschermen."zegt Arne. "Beschermen? Dit noemen jullie beschermen!?"roep ik kwaad. "Euhm ja we hebben je gered van weerwolven, vampiers en dan nog je ouders! Wat wil je nog meer!?"roept Marc die ook boos begint te worden. "Ja die wolven helpen mij! Het is mijn familie en niet al de vampieren zijn slecht!"roep ik. "Kappen!"roept Arne tussen ons door. We zijn direct stil. "Dank je."zegt Arne. "Waar zijn we?"vraag ik wanneer ik naar het kampvuur kijk. "In een grot."zegt Marc. "Specifieker."zeg ik. "We zijn in..."zegt Arne. Maar hij word afgekapt door Marc. "Ssssht! We hebben bezoek."sist Marc. Ik loop verder de grot in en ik verstop me achter een grote steen. "Marc! Doof het vuur."sist Arne. Marc dooft het vuur en het is pikedonker.
"Marc? Arne? Waar zijn jullie? Hebben jullie Katy? We hadden een belofte."zegt mijn fake moeder. "Ze zijn hier niet."zegt mijn fake vader. "We gaan verder zoeken. Maar ik ben zeker dat ik iets hoorde."zegt ze en dan hoor ik de voetstappen verzachten. Iemand pakt mijn hand vast en trekt me mee. We gaan nog dieper de grot in. Ik zie eindelijk weer licht. Het komt van daarboven. Daar is een gat in de grot. Het was Marc die mijn hand vasthad. Het rare is dat ik vlinders voelde.
"Marc? Wat doen we nu?"vraagt Arne. "We gaan naar boven."zegt hij. "We kunnen niet ons naar boven toveren. En we kunnen geen 10 meter hoog springen."zegt Arne. "Ik heb afgesproken met Nino."zegt Marc. "Wie is Nino?"vraag ik. "Dat is een maat van mij. Hij woont hier al lang. Het is de broer van Tyler."zegt Marc. "Wie is Tyler?"vraag ik. "Dat zijn mensen."zegt Marc. Dan komt er een touw naar beneden. Eerst gaat Marc dan ik en dan Arne. Als we boven zijn zie ik geen Nino. Maar het is ...
Wie is het?
Hier is nog een update. Speciaal voor jullie. Normaal zou ik niet meer updaten. Want de examens beginnen bijna. Maar ik kon het niet laten. Xxx me
JE LEEST
My real family?
VampirDit boek gaat over een 14 jarig meisje. Ze heeft licht blond haar en ze heeft blauwe ogen. Haar naam is Katy. Ze houd van skaten en basketball.Ze woont aan de rand van Londen. Ze trekt helemaal niet op haar ouders. Haar ouders hebben donker bruin ha...