H2 Brieven

285 19 6
                                    

Pov. Katy

Ik zit aan mijn bureau. Ik besluit om de brief toch open te doen.
Liefste Katy,
Misschien lees je deze brieven die ik je stuur niet open. Maar als je deze opend. Denk dan aan ons. Je echte familie. De mensen door wie je bent opgegroeid zijn niet je echte ouders.

Meer kon ik niet lezen omdat mam mijn kamer binnenstormde. "Weet jij waar mijn paspoort ligt?"vraagt ze. "Ik dacht in de eerste la in de gang."zeg ik. Mam kijkt naar de brief die ik vast had. "Dat is mijn brief die ik zocht."zegt mam. "Mam waarom staat er dan Katy Cullen op? En wie schrijft deze brieven en waar zijn de andere brieven?"vraag ik. "Waar heb je het over?"vraagt mam. "Mam ik ben niet dom. Ik wet dat die brieven voor mij zijn."zeg ik. "Ik leg het wel uit na de vakantie."zegt ze. "Dat is zeker om te voorkomen dat ik naar mijn echte familie ga?!"vraag ik boos. "Je weet niet wie je echte familie is. Want wij zijn dat. Ik ben je mama."zegt ze kalm. Ik sta nu letterlijk op ontploffen. "Je echte familie zijn monsters."zegt mam voordat ze haar paspoort pakt en vertrekt. Ze laat me spraakloos achter. Ik ga terug naar mij kamer. Zouden er dan geen andere brieven zijn? In de brief stond dat ik de andere waarschijnlijk niet lees. Dus ik moet ze nu vinden. Ik weet nog dat mam en pap een speciale plank hadden. Die kon naar boven en mam stak er altijd brieven in. Ik loop naar die plek en ik vind er brieven. Ze zijn allemaal voor mij. Maar waarom staat er Cullen. Ik noem Jecins of was dat een leugen? Ik ga naar mijn kamer en ik doe een brief open waarop er de nummer 1 stond. Ik denk dat dit de eerste brief is. Ik doe hem open en ik begin te lezen.
Liefste Katy,
We weten dat je nog maar 1 bent. We willen je terug. Je woont bij mensen die je hebben ontvoerd. Mijn naam is Carlisle en mijn vrouw noemt Esme. We hebben kinderen geadopteerd. We hebben Rosalie, Jasper, Emmett, Edward, Alice. Ze willen ook graag dat hun kleine zusje terug komt. Ik hoop dat je deze brieven ooit is leest. We houden van je

Ik ben geschrokken. Ben ik ontvoerd geweest door mensen die me beweerde dat ik hun kind was. Ik had het al gemerkt maar ik heb er nooit is over gevraagd. Maar waar woont mijn echte familie? Wat moet ik doen.

Een week eerder
Pov. Alice

Ik ben samen met Jasper aan het praten wanneer ik een visioen krijg.
Visioen

Er zit een meisje met blond haar aan haar bureau en ze opent een brief. Nadat ze de helf heeft gelezen komt er een vrouw naar binnen stormen. Het meisje en de vrouw beginnen tegen elkaar te roepen. Dan gaat de vrouw weg en dan gaat het meisje naar een andere slaapkamer. Ze doet een plank naar boven en vind een stapel brieven en begint met de eerste.
Einde visioen

Ik kom terug naar de gewone wereld. Ik zie ineens iedereen voor me staat. "Ik denk dat we Charlie kunnen inligten. Ik heb een blond meisje brieven van Carlisle zien lezen."zeg ik. Bella komt naar me toe en geeft me een knuffel. Reneesme geeft me ook een knuffel. Reneesme ziet er nu uit als een 14 jarige maar ze is 1 jaar. Dan ga ik met Edward en Bella even buiten zitten. "Ik zal meegaan met Charlie het is mijn vader en ik wil al lang naar Londen gaan."zegt Bella. Ik glimlach. "Moet ik meegaan?"vraag ik. "Nee dat hoefd niet. Ik denk dat ze al gaat verschieten als ze een amerikaanse politieagent voor haar deur staat."zegt Bella lachend. We knikken en dan jagen we even. Thuis ga ik tegen Jasper aanleunen. Hij draait rustig cirkeltjes op mijn rug. Hij weet dat dat me rustig maakt. Ik ben wel benieuwd hoe dat meisje noemt. Carlisle zegt dat ze onze familie is. Maar ik snap niet hoe. Ik weet alleen dat Carlisle en Esme een kind hebben geadopteerd van 1 jaar. Ze leek heel hard op een kleine Rosalie. Maar ze leek ook op Carlisle. Ik zag van iedereen wel een stukje. Ik weet ook dat ze is gekidnapped. Want ze lag in haar bedje en toen Esme haar papje was gaan maken. Toen ze teug kwam was ze weg. Je kreeg bijna iedereen niet meer rustig. Maar nu weten we dat ze nog leefd. Dat is al goed maar haar nu nog thuis krijgen.

Wat vonden jullie ervan? Xxx love you all

My real family?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu