Okula geldigimizde herkes bana bakiyor demek isterdim ama bakmiyodu. Herkes -kizlar- sertani kesiyodu kizlara yedin bitirdin bakisi atarken sertanin elinden tutut sinifa gittik. Biraz gec kalmistik ve bu yuzden en arka siraya oturduk arka guzeldir aslinda. Yani ben severim. Bi sure donra sinifimizin divasi buse iceri geldi,
Onu birinci siniftan beri tanirdim ve huyuydu bu her zaman ogretmende sonra iceri gelirdi ve yanima otururdu. Bana dogru yonelirken sertani gordu ve ne is der gibi bakarken ona hoca bakiyo otur bi yere bakisi attim ve onumuze otursu. Evet biz gozlerimizle konusabiliyoruz -_-.
Bunlar olurken sertan uzayli gormus masum koylu gibi bize bakiyordu yazik. Buse montunu cikarip yerlesmeye calisirken bende firsat bu firsat diyip sertani izlemeye basladim.ama bi okuzu izlemek imkansiz 5 dakika gecmeden ne bakiyosun donsene onune diyip kafami tahtaya cevirdi .
Off salak ya yedik sanki siyip montlarin oldugu duvra kendimi yasladim. Tam uyucaktim ki bu sefer ibine buse karsim diye surtmeye basladi ona elimle ebenin kki hareketimizi gosterdim ve gulmeye basladi. Ne var dedim gozlerimi devirip -sacmalamayin tabiki gozlerimi deviremiyorum -
Bu kim dedi sertani gosterip. Kuzenim dedim sertan bunu farkedip mirildanarak sozde kuzeniyim dedi. Buse bu kelimeyi duyunca mal mal bakti ne bakiyosun okuz burdan tren gecmiyo dedim. Ama tabi buse bu espriyide anlamadi ve guzelim esprim cope gitti. Icimden neyse ben bunu sonra kullanirim derken Buse sertana elini uzatmis merhabalar filan.
Din hocasida bu durumu gordu ve buseye bi soru sordu bizim mal got gibi ortada kaldi tabi puhahah. Bilmiyorum dedi sogukkanli ses tonuyla buse. Sira din hocasindaydi gelicek cevabi fenerbahcenin galatasaraya gol atmasini bekler gibi heyecanli ve sabirsizdim -fanatik fenerbahceli sude - sertanla tutusmayi iyi biliyosun ama dedi.
Owww iste bu gercekten sertti ve hiccbirimiz beklemiyoduk. Buse sinirlendi ve kapiyi carpip cikti ardindanda ben. Onu yalniz birakmami gerektiricek en son an sinirli oldugu zamanlardi. Bu manyak sinirliyken kasimi patlatmisti ve kendine zarar verebilirdi.
Buseyi sakinlestirdim ve zil caldi. Buse tenefuse kurtulus zilimize cikmak istemedigini soyledi bende sertani alip ciktim. Bi kiz sertani kesince en sonunda dayanamayip kiza bitirdin dedim efendim dedi vericegim cevabi beklemiyomus gibi fazla kestin hani diyip uzerine yururken bi el belimden tututp geri cekti cirpinirken sertanin karnina dirsegim carpti. Pardon baklavalarina.
Sen bittin deyip beni bahcede kovaladi ayagim biseye takilip yere kapaklandin ve dizim baya soyuldu. Agladim ama canim aciyor diye deil sadece kucuklugumden beri kan gormeye dayanamazdim. Sertan beni kucagina alip arabaya bindirdi ve eve gittik. Kapimi acip tekrar kucagina aldi ve iceri girdik kafami omzuna yaslayip kokusunu icime cekerken sertan beni yere indirdi ve gOzleriyle koltugu isaret etti....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sözde kuzen
Romanceben damla 16 yasindayim babam ben 9 yasindayken öldü bir abim var annemin isi nedeniyle abimle evde tek kaliriz ve artik eve yeni biri geliyor kuzenim