#7

1K 21 0
                                    

Senden nefret ediyorum git sevgiiline geri don dedim. Hahah sen beni kiskandin mi kuzen dedi. Kuzen demiycekti. Siradan cikip lunaparkin cikisina ilerledim. Arabanin yedek anahtari bende oldugunda arabaya bindim sertan gelmemisti kim bilir hangi

Aman banane canim cokta umrumdaydi. Radyoyu acip muzik dinlemeye basladim yaklasik 2 saat sonra sertan arbaya bindi her yeri ruj iziydi.

Deliricem ben ya. Sinirden elim ayagim titriyodu. Ben onu burda tam tamina iki saat bekliyim o gitsin kizlarla fingirdessin ne guzel ya.

Ben sertani beklerken arabanın camına biri tiklatti kafami çevirip baktım çocuk resmen bebelac lan. Kapıyı açıp indim. Burada oturma sebebin dedi.ekilmek diyip gulumsedim. Kolunu gösterip takilsak eğlenceli biriyimdir dedi.

Yapicak daha iyi viseyim yok hadi gidelim dedim. Gittik ve israrlarim üzerine 360 sırasına girdik. İyiki çok sıra yoktu. Adın ne dedim bu soruyu beklemiyordu. Furkan dedi. Himm sevdim. Gulumseyip seninki dedi. Damla. Tanıştığımız sevindim dedi. Ve bu sırada sıra bize geldi.

Furkanla 360 daki yerlerimizi aldık.su an yusuf yusufum ama çaktırma cool ol damla cool diyen bi iç sesim beni rahatlatmaya çalışıo. Tam on dakika sürmüştü ama bana on saat gibi geldi. İndigimizde furkana tutunarak bile yuruyemiodum.

Furkan durumu fark etldip beni kucağına aldı.

sözde kuzenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin