Kapiyi kirarim dedi. Sanki kirabilicende dememe kalmadan serta yanimda belirdi. Naptini zannediyosun beyinsiiz cik odamdan diye bagirdim.
Agliyodum. Yanima geldi sarilip gozyaslarimi sildi. Kulagima egilip. Aglama beni uzuyosun dedi.
Beyefendi uzuluyomus. Geber insaallah.umrundayim sanki git sen o sevgiline uzul ozlemis seni git ona saril dedim. Uzerimden ittim onu.
Ben kuzenlik gorevimi yapiyorum dedi. Ardinda da senin sevgilin yok sanki dedi. Sinirlendigi alninda belirginlesen kaslardan anlasiliyordu.
Yok tabi salak dedim bagirarak. Tekrar sarildi bu sefer guven vericydi sarilmasi. Bundan sonra benimde yok bitek sen ufaklik dedi.
Gozumun icine o yavru kopek bakislarini atti. Beni tahrik ediyodu dudagina yapismak istiyodum tam yuzunu elimin icine almis opucekken ki caldi hayir neden su an nedennn.
Ben kapiyin acsam iyi olur dedim somurtarak. Asagi inip kapiyi actigimda bi kiz vardi sarisin mavi gozlu ve mankenlere tas cikaricak bi fizigi vardi.
Kizlari bi sure bakistiktan sonra kiz beni itip salonun ortasinda sertannn askim ben geldimmm diye bagirdi. Uzayli gormus koylu gibi kiza bakmadiysam adim damla olmasin.
Yolucam ben bu yellozu galiba. Sertan asagi indi inmesiyle kizin sertanin dudaklarina yapismasi bir oldu. Hey ben de burdaydim.
Kizandogru ilerleyip sacindan tuttum ve onu sertandan uzaklastirdim ciglik atiyodu. Sen ne yaptigini saniyosun dedi. Sevgilimi eski sevgilisinden uzak tutuyorum dedim.
Sertann?dedi. Evet dogru duydun ayrildik dedi. Yelloz bunu sindirememis olmali ki ustume saldirdi ve sacimi cekti yuzune yumruk attim .
yuzunu tutarken saclarini elime kivirip karnina dizimi gecirdim yerde surunuyodu ustune cikip yuzunu dagitirken sertan beni onun uzerinden cekti.
Olduruyosun borak gitsin dedi. Yellozumuz evi surune surune terk etti. Uzayli gormus koylu gibi bakma sirasi sertana gecmisti.
bana oyle bi bakiyodu ki gulmemek icin zor duruyordum. Sen neymissin be ufaklik dedi. Goz kirptim hadi giyin seninle lunaparka gidicez dedi odama cikip giyindim.
Asagi indigimde sertan merdivenin basinda kollarinin acmis beni bekliyordu. Merdivenin korkulugundan kayarak sertanin kucagina indim.
Bu cok eglenceliydi. Gotur beni buralardan batmanimmm dedim beni beyaz spor arabasina goturdu. Kemerimi taktim ve yarim saat sonra lunaparka gelmisti burasi inanilmaz biyerdi.
Sertanin boynuna sarilip seni cok seviyorum canim kuzenim dedim ve bisey demesine izin vermeden onu girise surukledim. Hemen oyuncaklardan birinin sirasina girdik 5 yasindaki cocuk gibi davranmayi kes dedi istemiyosan.
Ondeki cocukla taki- hey sen damla kaya seni paylasicagimi dusunuyosan cok yaniliyosun dedi. Ve belimi tutup kendine cekti beni. Senin icin manken gibi kizi terkettim. Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sözde kuzen
Romanceben damla 16 yasindayim babam ben 9 yasindayken öldü bir abim var annemin isi nedeniyle abimle evde tek kaliriz ve artik eve yeni biri geliyor kuzenim