#12

700 14 6
                                    

Neden okulun kamp duzenledi en son ben ogreniyorum yha.. sertana donup sen git ben gelmiycem dedim. Ucgen kafa cok uzulucektir dedi, oda neydi trip mi. Sertan beni cildirtma adamin bana asildigo filan yok dedim. Ucgen kafayi -fencimiz olur- taklit ederek soruyu yapmak ister misin tatlım? Dedi gulmemek icin zor durdum.

Kiskanc egoist. Dedim ve buseyide alarak kantine indim. Ben hamburger yerdim buse tost ve ayran aldi. Kantine oturup yemeklerimizi yerken fenci kantinde nobetciydi arkam ona don oturdugum icin buse soylemisti. O adamin kizi var lan yasindan utanmiosa kizindan utansin. Sinifa cikarken beni durdurup kizlar hayirdir bu gulusme dedi.

Hic hocam dedim gulmem yuzumde donarken. Bem sinifta ogrenirim sizden yine bi haltlar karistiriyonuz ama dedi. Ogrenince bizede haber verirsiniz dedim ve sinifa ciktik. O an guldugumuz sey... iimmm. Samet busenin hoslastigi cocuk ona bakiyodu bende sanirim yuksek sesle oo eniste seni kesiyo dedim. Ve busede sen nie ona bakion derken onun bizi duyuduguna yemin edebilirim.

Sinifa ciktigimda bizim yeni gelen ufaklik sertanla gulusuyodu. Buluttttt diye bagordim. Efendim kardesim dedi. Duyabilecigi sesle kucuk ufakliga sahip ciksan iyi olur yoksa ben sahip cikicam deyip kiza dogru yurudum. Sertan kizin onune gecip naptini zannediyosun damla rahat birak kizi dedi.

Sertanin cantasini alip firlattim goz yaslarimi tutuyodum. Git onun yaninda oturdedim elimdeki resmiyeti olmayan ama sertanla ikimizin taktigi yuzugu cikartip bu is yurumez dedimve avcuna verdim.

Sinirlenmisti. Ama ben hakliydim. Yani bence. Hadi kizlar sizdeolsaniz aynisini yapardiniz. Sertan kalkinca ufaklikta kalkti. Ders fendi,sertan ufakligin yanindaydi. Hoca gelince ayaga bile kalkmadim. Gozu bana takildi ama bisey demedi. Defterini acip yazi yazdirdi. Yazi bitince bizi serbest birakti.

Sirama gelip gayet ciddi bi sekilde bi problemin mi var dedi. Var hocam dedim. Istersen seni bidaki ders dinleyebilirim dedi. Vaktinizi almiyim hocam sizin bidaki dersiniz zaten bos dersiniz dinlenirsiniz rahatsiiz etmim dedim.

Her ne olursa olsun sana bi tafsiye hic bi erkek icin kendini uzme baksana gayet mutlu gozukuyo dedi. Gercektende oyleydi ufaklikla kahkaha atiyolardi. Haklisiniz hocam degmez dedim ve zil caldi. Hoca sirtimi sivazladi ve esyalarini toplayip cikti. Iyi bir adamdı ve bence kötü niyetli biride değildi.

Tenefuste kamp olayini arastirma sansim oldu 2 hafta ormanin icinde cadirlarda kalicaktik yarisma gibiydi dayanamayan kaybedecekti. Gitmek icin kesin karar verdim dogayla bi arada olmak guzel olabilirdi. Temiz hava iyi gelicekti.

Adının türkü olduğunu öğrendiğim yeni kıza gıcık kapıyodum. Kız bide utanmadan buseye sarılıyodu ayağa kalkıp ufaklık dedim bana donüp efendim dedi cidden fazla oluyodu." Ne efendim lan ne efendim bide efendim diyo ya kızım şaka mısın lan sen seni seni..." "naparsın ki napabilirsin sen bana bayan kendini idol zanneden ezik" o bana ezik mi dedi o kiz bana EZIK DEDI gosteririm ben sana ezigi kiza saldirmaya calisirken onume bulut gecti ama yapmamaliydi cunku ben sinirliyken kimse tutamazdi. Kolundan tuttugum gibi firlattim onu ve ufakliga ulastigimda sacindan tuttup siraya dayadim. Kafasini siraya vurup duruyodum.

Beni o sinir bozucu kızdan uzaklastiran tanidik koku oldu sertan di bu. Kendine gel hayatim lutfen dedi ve bana sarildi. Son dersimiz bostu sertan yanima gelmisti. Durmadan benimle ugrasiyodu burnumu okuz gibi isirinca hayvan biraksana ya dedim. Bu sefer kulagimi isirdi bu cocugun organlarimla alip veremedigi neydi ki. Onu gidiklamaya baslayimca kahkalari duyulmaya degerdi acikcasi

Senin o kahkaha atan ağzını . son derse girdik. Buse arkada bi önünde ben ver Sertan vardi. Ders turkceydi şu orospu hocanın karı 29 yasında utanmadan öğrencilerine yavsiyo Sertan gelmeden kadına asiktim das gibiydi allahi var. Ama artık Sertan var ve pınar hocanın yeni gozdesi.

Oha çok oha.o elbise ne ya az daha acaydin o az olmus. Göğüsleri fışkıricakti resmen ya. Bu kadının amacı ne anlamıyorum 40 dakika eziyet gibi geçti. Hocaya laf sokmaktan disipline gitmeme az kalmisti.okul çıkışı Sertan la el ele sınıftan çıkarken hoca sertani çağırdı.onlar. konuşurken kosede buseyle bekledik. Sinirleniyorum ama. Sertannn hadi diye bağırınca Sertan geldi.

Eve gelene kadar kavga ettik. Kapıyı açınca ufak çaplı bir şok geçirdim inanmıyorum ne işi vardı onun burda.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 08, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

sözde kuzenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin