korku filmi

1.5K 28 2
                                    

Sertanin odasina girdim saat 1.30 olmasina ragmen daha uyumamisti. En tatli ses tonumla girebilir miyim diye sordum.tabi girebilirsin prenses diyerek gulumsedi.girdim yere bagdas kurdum. Pijamalarin guzelmis dedi.yuzume butun kan hucrelerim hucum etti. Hemen konuyu degistirdim.

Uyku turmadi bbiseyler yapalim mi dedim. Olur dedi sonra biseydememe firsat birakmadan film izliyelim diye ekledi.peki sen filmi secerken ben misir patlatiyim dedim ve gulerek alt kata indim.

Misiri bulana kadar mutfagi berbat etsemde en sonunda buldum. Tencereye yagi ve misiri ekleyip karıstırmaya basladım.

10 dakika sonra patladigina emin olup kapagi actim ve acmamla ciglik atmam bir oldu gozumun ustune misır patladi.

Sertan yanima geldi panikle ne oldu ufaklik dedi misiri ve yuzumu gosterdim hemen anladi. Nasil anladi diye sormayin bu cocuk beni anlayabiliyo iste.neresi dedi gozum dedim hic dusunmeden ve gozumun ustunde dudagindaki pircingin soguklugunu hissettim aniden yuzumde istemsizce bir gulumseme olustu.

Keske dudagim deseydin be damla

Kapa ceneni surtuk ic ses
Aman be sustuk ama nasil optu oyle gozunu zuhahaha

He ok ok

1 saat sonra
O kadar korkuyorum ki sertan anlamidigi icin hemen yanina uzanmami istedi ve basimi gogusune koydum cikolata gibi kokuyodu.

Kokusunu film bitene kadar icime cektim. Sonunda film bitti. Yerimde yatamiycak kadar korkmustum. Aklima tek gelen cumleyi sertana sordum

Bugun seninle yat-

Tabiki ufaklik sorman hata deyip yattik zaten uykumda gelmisti. Tam uyurken bedenime sardigi kollarini hisettim ve ona dondum bosey demeden bende ona sarildim.

Multide sertan :D

sözde kuzenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin