teyzem

2.6K 36 4
                                    

Merhaba ben damla 18 yasindayim babam ben 9 yasindayken vefat etti. Annemde isi dolayisiyla hep sehir disinda. Bizde abimle evde tek basimiza kaliyoruz. Abim dediysem benden bir yas buyuk.

********

Gecen sabah kapi calindi . Abimin kapiyi acmasini bekledim ama ayi gibi uyudugu odama kadar gelen horlama seslerinde belli oldugu icin gidip kapiyi yine ben actim. Kapida duran kisi beni oldukca sasirtmisti. Kapidaki teyzemdi ve suprizz!! Diye bagriniyodu ve bide yaninda kuzenim oldugunu tahmin etyigim yakisikli bir cocuk vardi.

Teyzemin ee bizi iceri almiycakmisin demesiyle dusuncelerimden siyrilip onlari iceri aldim.

Ev biraz dagnikti. Teyzemden izin isteyip abbimi uyandirmaya gittim.

-abi kalk teyzem geldi

-5 dakka daha

-abi kalk .diyip yanin duran suyu kafasinda assagi bosaltinca bagirmaya basladi.ama sonuc olarak kalk misti. Ve teyzemin asagida oldugunu soyleyip ustumu degistirmeye odama gittim. Yaz gunu oldugundan dolayi siyah sortumu giyip ustune salas superman li tsihrtimi giydim rumel ve eyeliner imida surdukten sonra saclarimi acik borakip assagi indim.

Teyzem oo bu ne guzellik dediginde bana bakan bir cift goze daha takildi gozlerim

KUZENIMIN GOZLERI !! OHA MASMAVIYDI OKYONUS GIBI tamam sakin ol damla. Teyzeme tesekur ettikten sonra

-ac misiniz dedim

- kahvaltiyi beraber ederiz diye dusunmustum . Dedi teyzem bu lafin ustune teyzemle guluserek mutfaga girdik ve kahvaltiyi hazirlamaya basladiik. Kahvalti sonunda hazirdi. Teyzem hadi sertann gelin buraya diye seslendikten sonra mavi gozlu cocuk

sözde kuzenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin