#11

718 11 1
                                    

Sertan
Sabahin 9 unda alarmimin calmasiyla uyandim.ayaklarimi yataktan sarkitip bir sure kendime gelmeye calistim. Noronlarimin hepsi uyaninca banyoya gittim yuzumu yikadim. Gozlerim uyku sersemi olmama ragmen parliyolardi bunu damlanin bana yaptigini biliyodum.

   Onu tanidigimdan beri degismistim. Herseyimle. Banyodan cikip damlanin odasina onu uyandirmaya gittim. Alarmini caldigina fakat onun o uyku duskunlugu yuzunden ertele tusunu yine kullandigina eminim. Ama en komigide damlanin ertele tusunu bulan adama uyandiktan sonra kufurler etmesi.

   Sebebiyse o tus yuzunde her yere gec kalmasiyymis. Odaya girdim. Her zamanki gibiydi yorgani ustunden tepmis ikinci yastigini bacaklarinin altina alip sarilmis bide kollarinin arasina oyuncak ayisini da almisti -sacmalamayin tabii ki ben boyle yatmiyorum-komik ve tatli gorunuyodu.

  Yataga hopladim. Sicrayarak ciglik atti korkmusmuydu. Yok be niye korksun.
  *dimi niye korksun alt tarafi kalp krizi gecirmistir*
    Bende seni bekliyodum sabah sabah nerde kaldi bu diye
    * trafik vardi cinim yii*
      Damla koluma vurmaya baslayip teyzeeee diye cirladi zaten annem dunden hazir damla cagirsin da geliyim diye kosa kosa geldi. Damla ben evlenmiycem bu yontulmamis kalas la diyince
  sertan sok
Sertan iptal
Setan wefad
  Olurmu kizim oyle sey diyince anneme katildim olmaz dedim. Sanane be sanane mal benim kararim pislik insan boylemi uyandirilir teyzem burda olmasa bisey derdimde demiyorum sonra hatirlatt diycem dedi.
  Napiyim uyanmiyosun baska turlu askim dedim hakliydim simdi. Annem araya girip kizim babasina cekmis bu okuz bunuda boyle kabul et dedi. Teker teker gelin hanimlar dedim caresiz ama gururlu bicimde -bu ne lan kucuk emrah moduna girdim -

    Neyse ben gidiyorum sizde inin assagiya dedi annem. Tamam anne diyen ben degil damlaydi. Anne dedi anneme. Annnem assagi inince yanaklarini sikip -fesat dusunceler forever- benim sevgilim anne de dermis dedim elime vurup ellerimi yangindan cekmemi sagladi sonra yanaklarini tutup acittin okuz dedi.

Damla
Sertani zar zor odamdan kovup ustumu giyinmeye koyuldum okul serbest kiyafet deildi okul formasiysa gri fileli etek ve beyaz lacos tisorttu dizimde biten siyah coraplarimi giydim altina boy botlarimi assagi siyah cantami alarak indim. Ne makyaj yapicak halim ne de sacimi topliycak gucum vardi.
    Okadar ki kahvalti bile etmeyip sertani agzindaki yemekle mini cooperimin -boru deil hani mini cooper- icine tiktim evet resmen tiktim.sertan ve bana yemek dediginiz an dunya dururdu ama bugunku yemek kotami okulda doldurmayi dusunuyorum.arabayi calistirip okula surdum sertan agzi dolu konusmaya calisinca agzindaki yemekleri viteste olan elime puskurttu.

   "Yaa sertan harbi igrencsin"dedim "hoo son cok boloyon domo" ona tip tip baktim kafami yola cevirdigimde gaza bastim ve "sinif kacti senin ilkokul bir filan?"dedim cevap vermeyip muzigi acti. Taylor swift blank space caliyodu bu sarkiyi gercekten seviyodum.sarkinin yarisinda okula geldik.

  Arabadan inip sertanin ve benim cantami aldim cantami takip sertana cantasini firlattim tek eliylee yakalayip sirtina gecrdi yine kaslari okul gomlegine sigmiyodu.daginik saclari ve mavi gozleri gercekten tatliydi.

   Neden onu bu kadar fazla dikizliyodum ki. Icimden merdivenlere saydirirken 4 katli okulumun 4. Katinin koridorun en sonundaki sinif oldugumuz icin mudurunden ellerinden opuyorum.10. Okul merdiveni maratonumu bitirip sinifa sertani beklemeden daldim. Bizimkilere selam mumin kardeslerim dedim.

  Gozum kaloriferin ordaki kiza kaydi "kim bu dedim" onun duycagi sekilde oldukca ufak tefekti ve su an pekde onu umursadigim soylenemezdi. Ruzgar sorumu yanitlayip "bulut un kardesi" dedi. Dalga gectigi yuzundeki bicciz sırıtisindan belliydi. Umursamayip koridorun basinda olan ve yavas yavas yuruyen sertana "2017 de gelirsin umarim" diye bagirip dil cikardim

  Duvar kenarindaki en arka siraya yayildim. Sertan gelince sinifa "sizede gunaydin beni cok seven arkadaslarim" diyip yanima oturdu. Ona tip tip baktim bu egoyu tasimak zor olmali o yuzden kas yapmis bence bu.

   "ne bakiyon."öküz yani bildigimiz öküz . "Sanane bakarım bakmak bedava".ergen tavırlar
Mod:on. "ilk ders ne." "Üçgen kafalı nın dersi sevgilim." "O sana yavsayan hocanın mi damla."" Ne yavsamasi be salak." Tişörtümün iki düğmesi vardı birini ilikler birini açık bırakırdım. Sertan bana biraz daha yaklaşıp ikinci düğmesine ilikledi. Çantama her zaman yedek siyah uzun hırka taşırım neden bende bilmiyorum.

   Al giy şunu dedi çantadan çıkardığı hırkayı bana uzatarak.itiraz etmeden giydim. Ders başladı
Herşey güzeldi buse gelmis onumuzdeki yerini almisti. Hoca damla soruyu yapmak istermisin tatlim dedi. Olur dedim soguk davrranmaya calisiyodum. Sertan cikarmisin dedim. Hihi dedi ve ayaga kalkip kenara cekildi.sinirliydi.

    Soru bana ben ona bakiyodum. Soruyu anlayip cozmeye basladim. Bittiginde ucgen kafaya baktim. Zaten bana baktigi icin cevabima bakip dusundu. Hem guzelsin hem zeki bravo ikisi zor olmali dedi. Bi ogretmenin ogrencisiyle boyle konusmasi tuhaf.

  Onun icin degil benim icin zor dedi sertan. Sinirleri en zirvedeydi. Sana noluyo dedi. Ben nisanlida dedi sertan. Hoca dalga gecer gibi beni suzdu sonra sertana bakti sansliymissin evlat dedi. Ve yerime oturmami isret etti. Sertan oturmam icin cekilince ayaga kalkma zahmetine girmedi. Ona surtunmemeye calisarak yerime oturdum. Zil calinca bulut siraya oturup kampa geliyosunuz dimi gencler dedi. Sertan onaylayip tabi kardesim dedi. Ne kampi niye haberim yok benim yhaaa..

sözde kuzenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin