Koltukta en son tahmin edebilecegim kisi olan teyzem duruyodu bi sure teyzemcimle bakistiktan sonra teyzem kosarak bana geldi ve sarildi. Ay benim guzel gelinimmm. Wtf gelinim? Durum vahim gelinim ve haberim yok.
Daha sonra sertana donup aferin olum ilk defa dogru bisey yaptin dedi. Sertan anlamamis bakislarla teyzemcime bakarken durumu kurtarmak icin "teyze bak yan-" bakin dugunu cok uzatmayalim bitirin bu yil okulu hemen dugun yil icinde de soz yapariz cok guzel oldu.
Ama ben hazir deilim kegg. Su an ustumde betus ve ailesinin peri oldugunu bilip kanitlayamayan avni caresizligi var.
Bu durumda bile espri mi bravo Damla.
Bende ic sesim ne zamandir yok acab nerelerde surtuyo diye merak ediyodum dogrusu.
Sen gec dalga kucuk gelin olcan sen hala benimle ugras
Heee -ne zaman hee desem bu stil benimdeki kiz cikiyo icimden :D- oyle olcak napssam ki acaba itiraz mi etsem.
Teyzende ise yarami damla
Cik yaramaz.
Sinirle odama ciktim bu neydi simdi evlenmek tamm bu bana biraz agir bi kelime ama konu sertanla evlenmek olunca isin boyutu degisiyo. Dusunsenize sadece sizin olan okyanus gozlu yunan tanrisi size tapan cocuklariniz tamam durun kiskandim lan dusummeyin.
Ve biri odama girdi pardon girmedi daldi. Yuh be az yavas diyip gelen kisiye bakislarimi cevirdim sertandi. Fazla ifadesizdi. Napicaz dedi. Anneni daha iyi tanirsin dedim. Asla vazgecmez diye ekledi. ÜVEY KUZENIM le evlenicemi 2 yil once soylesler gulmekten altima iser komalik filan olurdum ama simdi gercek.
Damla sen basimin belasisin diyip sefkatle sarildi bana.. ardindan odaya abim daldi hayirli olsun kardesim dedi. Uf mlmsn sn yaa bakislarimi atarken yatama oturdu. Teyzem alt katta annemle konusurken duydum sene sonu dugun varmis bak mahmut tunceride cagirak onsuz halay valla cekmem ben dedi.
Cagirmiyom lan seni dugunume dedim. Puahhaha abim kisa sureli bi sok gecirdi sonra kendine geldi sertan cagircak beni belki dimi eniste sana noluyo. Hi aynen ben cagiriyorum dedi dudagi kivrilirken -ne bicim kelime lan kivrilmak guldu o guldu-
Ben dugunumde rihannaya sarki soyletcem bi kere -burdan buseye slmler- mahallede opusen genc yakalamis dedikoducu teyze gibi bakti ikiside bana. Ne bakiyosunuz be dedimsonra hepimiz gulmeye basladik. Ikisinede sarilip siz benim biricik erkeklerimsiniz dedim.
Onlarda bana sarildi hihijiji yasasin mutluluk..
SERTAN
Annemin deddigi sozle bende damla kadar sasirdim evlenmek mi cidden bana fazla ters dusen bi kelime ama damlayla olunca is degisir. Damla sinirle odasina cikti ardindan da ben yani yarim saat sonra annemin hayalini dinlemek zorunda kaldim.
Iceri girigimde pardon daldigimda damla yatagin ustune bagdas kurmus kafasini ellerinin aradina almis oldugu yerde sallaniyordu.napicaz diye sordum umarim ters bisey soylemez diye sanirim butun dua haklarimi kullanarak dua ettim. Ters bi tepkide vermedi gayet memnundu bence bu durumdan.
Mutlulugun seyine sey ediyoduk su an -terbiyeli görl- bi sure sonra odama gidip kafami yastiga koydum ve uyudum zaten fazlasiyla uzun ve yorucuydu bugun uyumak benimde hakkim.
*************Biliyorum gec yaziyorum bunu sinavlar olarak bahane etmiycem aile icinnde karisik sorunlar var ve ruhsal olarak kendimi toparlamaya calisiyorum sen yazma diye bi yorum aldim bu canimi acitmadi daha cok hirslandim ama uzuldum bi yandan da ama hepiniz iyiki varsiniz ve benim okuyucularimsiniz mesaj atmak isteyen varsa atsin konusabilirim sizleri cok seviyorum ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sözde kuzen
Romanceben damla 16 yasindayim babam ben 9 yasindayken öldü bir abim var annemin isi nedeniyle abimle evde tek kaliriz ve artik eve yeni biri geliyor kuzenim