38

319 10 7
                                    

Gözyaşlarımı elimin tersiyle silerken, ruhum bedenimden ayrılmak istiyordu. Öyle bir acı, öyle bir kalp kırıklığı tüm benliğimi sarsıyordu.

Canım yanmıyordu, ruhum parçalanıyordu.

Titrek bir nefes aldım.

Ayrı geçtiğimiz günlerde her mesaj attığım anlarda hislerini ona 'birlikte dolduralım kalan sayfaları' dediğim deftere yazmıştı. Cümlelerinin her harfi tek tek içimi işlerken, ruhum hepsini sarıp sarmalayarak acıma acı katmasını neden oluyordu.

Yanaklarımı tekrardan elimin tersiyle silerken cebimdeki telefonu çıkarttım. Bakmaktan yıprattığım resimleri yeniden defterin arasına koyup kapağını kapatırken mesaj yazmaya başlamıştık.

Mira: Hissediyorum...sevgini, hislerini, acını en önemlisi de kırgınlığını.

Mira: Neden o düşüncelerini bana söylemek yerine neden satırlara dökerek içine gömdün?

Mira: Bana desen, ben inanırdım.

Enez: Okudun mu?

Enez: Bu kadar çabuk olmanı beklememiştim.

Enez: Sana söyleseydim eğer senden uzak kalamazdım, Mira. Kendi içimdeki çelişki girdabına seni de katamazdım. Yıpranmana göz yumamazdım.

Mira: Böyle de yıprandım, Enez.

Enez: Ama daha az yıprandın.

Enez: Sen benim dengesizliğimi hiç sevmezdin. Bunu her saat yaşadığını düşünsene.

Mira: Bilmiyorum...şu an düşünemiyorum Enez.

Enez: Seni hep sevdim, Mira. Belki şüphem oldu, olmadı diyemem ama içimdeki bir parça sana inanmam için hep beni dürttü. Bunu sadece dile dökmedim.

Mira: Tek bir şey soracağım.

Enez: Evet?

Mira: Ahu ile neden birlikte oldun? Hiçbir kız böyle bir muameleyi hak etmez, Enez. Umarım mantıklı bir açıklaman vardır yoksa seni şu zamana kadar tanımadığımı düşüneceğim.

Enez: Mira, Ahu benim kuzenim.

Mira: NE?

Mira: Ama o pozlar?

Enez: Sarılmak, yanağından öpmek...bunlar kız kardeşim ile aramda da oluyor. Ahu da benim kız kardeşim. Ablalarım nasılsa, Ahu da öyle.

Mira: İnanmıyorum.

Mira: Bile bile parçalara bölünmeme göz mu yumdun?

Enez: Bunu açıkladım satırlarla ama yine diyeyim: İlk zamanlar öfkem daha ağır bastı çünkü aldatılmış olduğunu düşünmek gözünü kör ediyor, hislerimi kelimelere dahi dökemem. O hissin bir açılımı yok, inan bana.

Enez: Ama öfkem geçtiğinde senin kelimelerin her zamanki gibi kalbime dokundu.

Enez: Belki geç hissettim ama hissettim.

Mira: Seni çok özledim.

Enez: Ben de seni çok özledim.

Enez: Her zaman buluştuğumuz parka gelir misin? Oradayım.

~~~

Sizce Mira, Enez'i affedecek mi?

Beni Affedecek Misin? | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin