-2-

3.1K 288 587
                                    

"Ama bu gerçekten çok saçma!"

"İstersen eski okuluna dönüp sana erkek gibi davranan kişilerden zorbalık görmeye devam edebilirsin."

"Baba üzgünüm ama-"

"Ama?"

Babama ne olursa olsun karşı çıkamazdım, çok kuralcı sıkı biriydi ve eğer karşı çıksaydım kesinlikle büyük bir azar yerdim ama tabii iyi yanları da vardı.

"Geldik, in hadi."

Sonunda erkeklerle dolu okula geldiğimizde hiç inesim yoktu çünkü bu gerçekten çok gergin bir andı. Eğer biri beni tanır yada kız olduğumu anlarsa tüm hayatım gene mahvolurdu, hemde daha beter.

Boyatılmış ve kesilmiş saçlarım, geniş pantalon ve büyük beden tişörtler ha birde sıfır makyajlı halimle okula doğru adımladığım anda sesler kulağıma dolmaya başladı.

"Müdürün oğlu mu vardı?"

"O yeni mi?"

"Fazla güzel."

"İbne gibi."

Son konuşan kişi gözüme çok fena batmıştı, bana ibne demişti. Göz göze geldiğimizde ellerini cebine atıp arkasını döndü ve okula girdi.

...

Babamla sınıfıma geldiğimde son uyarılarını yaptı ve beni orada bırakıp kendi odasına ilerledi.

Sınıf öğretmenim tanışmam için beni alıp kürsüye çıkardı ama ben ne diyeceğimi hiç bilmiyordum, ya yanlış bir şey dersem? İşte o zaman mahvolurdum.

"Kendini tanıt bize."

Öğretmenden gelen uyarıyla konuşmaya başladım.

"Ben Lee Felix, aslında anlatacak pek bir şeyim yok-" erkekler ne severdiki "şey sport severim."

Bahçede bana ibne diyen çocuk en arka sıradan lafa atladı, ve evet onunla aynı sınıftaymışım.

"Peki hangi liseden geldin?"

"Bileceğini zannetmiyorum. Umarım iyi anlaşırız."

Kürsüden inip sınıfta boş olan tek yere geçtim, maalesef ki o gıcık çocuğun önünde oturuyordum.

"Hey, ben Hyunjin."

"Yani?"

"Tanışırız falan diyorum."

"Peki."

Dersi dinlemek için gıcık olduğum çocuğu boş verip önüme döndüm.

Tüm sınıfın erkek olması açıkçası çok can sıkıcıydı ama bu salak erkeklerin içinde yeni okulumun ilk gününde her türlü soruya cevap verebilen bir kız olduğum için biraz da olsa gururlandım.

Zil çaldığında erkekler yarınki beden dersi hakkında konuşuyorlardı ve tamda şimdi benim aklıma çok kötü bir şey gelmişti. Göğüslerim ne kadar küçük olup şu anki kıyafetin içinde görünmeselerde ders için üstümü değiştirirken illaki görüneceklerdi ve tabi tek sorun bu da değil erkekler cinselliklerinden konuşmaktan çok hoşnutlar ve illaki bir şey soracaklardı ama ben bunu nasıl cevap vereceğim bilmiyorum.

Sınıftan çıkıp bu konu hakkında konuşmak için hemen babamın yanına gitmem gerektiğini düşündüm ama müdür odasının nerede olduğunu bilmiyordum bu yüzden arkamda oturan gıcığa döndüm.

"Hey, müdür odası nerede?"

Kafasını sırasından kaldırıp bana baktı.

"Ne o babacığının yanına mı gideceksin?"

"Evet o yüzden söyler misin?"

"Merdivenlerden çık sol tarafta."

"Merdivenler nerede?"

Hyunjin denilen pislik gözlerini devirip ayaklandı ve bana elini uzattı.

"Ne?"

"Hadi kalk ben seni götürürüm."

Elini tutup kalktığım anda elini elimden ayırıp omzuma attı ama bu canımı acıtıyordu.

Sınıftan çıkıp okul kolidorunda yürürken birileri Hyunjinle konuşmaya başladı.

"Oo yeni orospunu bulmuşsun."

"Chan bu müdürün oğlu karışma."

Hyunjin alttan sırıttıktan sonra bana etraftaki kişileri tanıta tanıta en sonunda babamın odasına getirebilmişti.

"Sen gidebilirsin."

"Ben burada beklerim, yoksa yolunu kaybedersin."

"Kaybetmem git lütfen."

"Peki öyle olsun."

Hyunjin gittiğinde bende rahatlıkla odanın kapısını çalıp içeri girdim.

"Felix, bir sorun mu var?"

"Ben beden dersinde nasıl üzerimi değişeceğim?"

"Merak etme, bak burada fazladan mesaiye kaldığım için üstümü değiştirebileceğim bir oda var yanlızca ben kullanıyorum orada değişebilirsin."

"Teşekkürler."

"Ne demek, hadi şimdi dersine dön zil çalacak."

Odadan çıkıp geri alt kata indiğimde her yer öğrenci doluydu ve ben şu an içimden keşke Hyunjini yanımdan kovmasaydım diyordum.

"Selam."

"Seni tanıyor muyum?"

"Az önce yanımdan geçtin. Ben Hyunjinin arkadaşı Chan, müdürün oğluymuşsun diye duydum. Aslında iki kızı vardı diye duymuştum ama yanlış duymuşum demek ki."

"Evet yanlış duymuşsun. Benim sınıfa gitmem lazım."

"Beraber gidelim, aynı sınıftayız."

Sınıfa yürürken aşırı gerilsemde belli etmemeye çalıştım ama sanırım biraz belli etmiş olabilirim.

"Chan çocuğu bırak, baksana tüyleri diken diken olmuş."

"Sadece hava biraz soğuk, o yüzden yani."

"Otuz sekiz derece?"

"Alışkın değilim."

Sırama geçip oturduğumda önüm dönük olmasına rağmen bir çift gözün bana baktığını hissedip arkama baktım.

"Ne var?"

"Bir erkek nasıl bu kadar çekici olabilir diye düşünüyorum."

Anlaşılan bir okuldan kaçsamda bu okulda herkes erkek olduğu için birbirine dayıyordu ve bu da çok kötü günlerin yaklaştığının işaretiydi.

Anlaşılan bir okuldan kaçsamda bu okulda herkes erkek olduğu için birbirine dayıyordu ve bu da çok kötü günlerin yaklaştığının işaretiydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet bu bölüm biraz daha herşey açıklansın diye böyle şeyler yaptım anlamadığınız yada sormak istediğiniz bir şey varsa yazabilirsiniz

And oy verip yorum yapmayı unutmayın öptüm hepinizi😽💖

She❛HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin