-6-

2K 244 348
                                    

Dün okulumuzun küçük sığınağında diğerleriyle hiç istemeyeceğim kadar fazla zaman geçirmiştim. Aslında hiç biri birbirini sevmiyorken orada bir arada takılıyorlardı ve açıkçası bu gerçekten çok garipti ama daha garip olan şey öpüşme selamlaşmasıydı.

"Beyler bu günlük bu kadar yeter hadi sınıflara."

Üst sınıftan Hoongjoong bize seslenince hepimiz yerimizden kalkıp sınıflara çıkmaya yeltenmiştik ki Chan kulüp evine sarhoş bir şekilde giriş yaptı.

"Hiç bir yere gitmiyoruz!"

Hyunjin Chanı durdurmak için öne atılmıştı.

"Chan gene mi içtin?"

"Hyunjin sevgilini de alıp siktirin gidin burdan."

Changbinin ağzını açması üzerine Hyunjin Chanı salıp onun üstüne yürümeye başladı.

"Ne diyosun lan sen?!"

"Beyler ayrılın burda kavge etmek yasak."

Hoongjoong olayı dindirmek için konuşurken bir anda Chan arkadan gelip ona kafa geçirince işler çığrından çıktı.

Herkes ayrı bir yerde birbirine dalıyordu. Hyunjin, Changbinle. Chan, Hoongjoongla. Jeongin, Soobinle. Hepsi birbiriyle kavga ediyorken kenarda duran yanlızca ben ve Minho vardık, Minhonun da kafa zaten uyuşturucudan çok iyiydi.

"DURUN ARTIK!"

Neyin garezi bu Felix?

"Saçma sapan kavga etmeyin bırakında derse gidin, okuldasınız hâlâ."

Garip bir şekilde herkes beni dinleyip birbirlerini bırakmışlardı ama bu seferde benim üstüme geliyorlardı.

Ve en son gördüğüm tek şey Hyunjinin burnuma kafa geçirişi oldu.

...

Okul revirinde hemşireyle beraber burun kanamamı durdurmaya çalışıyorduk ama bu kadında çok meraklıydı.

"Kiminle kavga ettin?"

"Kimse."

"Müdürün oğlusun dimi?"

Hayır.

"Evet."

"Oğlum maalesef ki bu okulda okuyor ama bu zaman kadar kimseye bulaştığını görmedim. Seninle aynı sınıfta, eğer zarar görmek istemiyorsan onunla taşabilirsin."

Neden olmasın.

"Teşekkürler bundna sonrasına ben bakarım, kolay gelsin."

Revirden çıkıp sınıfıma yürürken biri kolumdan tutup başka bir sınıfa çekti.

"Kokun beni mahvediyor."

"Ne?"

Beni sınıfa çeken kişi yüzümü göğüsüne yaslamış olduğu için kendisini göremiyordum ama sesinden kim olduğunu anladım.

"Bu gün için özür dilerim, beni affet."

"Hyunjin, burnumu kırıyordun."

"Evet, üzgünüm."

"Peki."

"Yanlış anlama kızlar bu dünya için fazla güzeller ama sen herkesten daha güzelsin."

"Benimle flörtleşiyor musun?"

Duraksadı. Boş sınıf sessizliğe büründü, yanlızca Hyunjinin kalbinin sesini duyuyordum hızlı atıyordu.

"Belki."

Kısa ve öz bir cevap, ama her anlamı olabilirdi.

"O zaman öp beni."

"Ne?"

"Öp işte beni."

Öncelikle bu gün bölüm atmayacaktım ama dedim moralleri biraz yükseltmek lazım bölüm atiyim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Öncelikle bu gün bölüm atmayacaktım ama dedim moralleri biraz yükseltmek lazım bölüm atiyim

Ve bir sonraki bölüme hazırlayın çok ateşli olucak

She❛HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin