Yaklaşık bir ders saati kadar durduğumuz odada babamın bizi sorguya çekmesi gerekirken biz, yani ben ve Jisung dışındaki herkes babama soru soruyordu.
"Tamam arkadaşlar bu kadar soru yeter."
"Hocam siz bizi burdan salarsanız bizde bunu kimseye söylemeyiz."
"Pazarlık mı yapacağız."
"Evet."
"Tamam, şimdi çıkın gidin derslerinize. Ama Chan sen istersen biraz daha bekle seninle görüşmem gereken konular var."
Hepimiz şaşkınca babam ve Chana bakıyorken odadan çıktık. Biz çıkınca içeride sadece Chan ve Jisung kalmıştı büyük ihtimalle Jisung babamla konuşmak için zaten buraya gelmişti ama farklı olaylara dahil olmuştu.
Bende herkes gibi sınıfa doğru giderken arkamda duran Hyunjin yanıma yaklaşıp hiç beklemediğim bir anda kolumdan tutup bir duvarın arkasına çekti.
"Konuşmalıyız."
"Ne konuşucaz."
"Baban Chanı neden salmadı."
"Ne biliyim ben Hyunjin."
"Ona bir şey mi dedin?"
"Hayır."
"O zaman neden Chanı yanına çağırmış olsun ki?"
Hyunjin normalde gereksiz konuşurdu gerçi hâlâ da öyle ama şu an biraz da olsa mantıklı konuşuyordu bu yüzden ona karşı kendimi nasıl savunacağımı bilemiyordum.
"Noluyo burda! Yoksa bana demeden kokain alışverişi mi yapıyorsunuz?"
"Hayır yok öyle bir şey Minho, sen sınıfına gider misin?"
"Sınıfımın yolunu unuttum."
"Of be Minho, gel ben seni götürürüm."
Minho sayesinde Hyunjinden kurtulmuştum, ona bir ara teşekkür hediyesi olarak bira almam gerekir.
...
Sınıfa gidip yerine geçtiğimde Seungminle bakışmıştık. O burada gördüğüm en beladan uzak çocuktu ve son zamanlarda gerçekten onunla takılmamın daha güvenli olacağını anlamıştım.
Sınıfa geç girdiğimizden dolayı zilin çalması fazla uzun sürmemişti bende direkt olarak Seungminin yanına gittim.
"Felix sen Hyunjinle gene mı seviştin?"
"Ne? Sen bunu nereden biliyorsun?"
"Dostum özel odalarda küçük gizli kameralar var ve bil bakalım o kameralara kim bakıyor."
"Sen mi?"
"Hayır hayır, benim öyle işlerle işim olmaz."
"O zaman kim?"
"Chan."
"Hasikti-"
"Ama senin büyük sırrını öğrendikten sonra onun telefonunu alıp görüntüleri kendime attım ve ondan sildim, bana şükür etmelisin Lee Felix."
"Çok teşekkürler Seungmin sen olmasaydın ben şu anda burada olamazdım sanırım."
Seungminle konuşmaya devam ederken dışarıya çıkmıştık ve ciddi anlamda bu okulun acilen kapatılması gerekiyordu.
Normal öğrenci dediğin kitap takas eder bunlar içki takas ediyor. Yani çok katı diye tanımladığım babam bile bunlara izin veriyorsa vay halimize.
"Felix kafana dikkat et!"
Banklara doğru yürürken kafama doğru gelen içine boşalınmış prezervatifi çöpe kim daha uzaktan atar yarışı yaparlarken her yerim birinin iğrenç spermleriyle dolacaktı ki kurtarıcı prensim şerefsiz ama bir o kadarda yakışıklı olan Hyunjin yardımıma yetişip benim önüme atladı.
"Ya sikerim sizi ne halt yiyosunuz!"
Hepsi Hyunjinden korkup kaçarken ben ve Seungmine Hyunjinin üzerinde patlamış kondoma bakıyorduk.
"Siz en iyisi üstünüzü değiştirmeye gidin."
"Benim neden gitmem lazım?"
"Baksana Felix ayaklarına."
Hyunjinin üstüne gelen spermlerden bir kaçı da benim ayaklarıma sıçramıştı. En sevdiğim ayakkabılarım resmen şu an en berbat ayakkabılarıma dönmüştü.
"Gel soyunma odasında yedek okul kıyafetleri var."
Hyunjin takip edip soyunma odasına gittiğimizde orada sadece ikimiz vardık, zaten başka da birinin olmasını beklememe gerek yoktu.
"Senin yüzünden kirlendiğime göre beni soyması gereken de sensin."
Ben şimdi Hyunjinin üzerindeki kıyafetleri çıkarıp başka kıyafetler mi giydirecektim? Ama bu çok hot.
"Peki."
İlk olarak üzerindeki ceketi çıkarıp bir köşeye attıktan sonra sıra gömleğine gelmişti. Ben bir yandan onun düğmelerimi açarken o da benim düğmelerimi açmaya başlamıştı.
"Hyunjin benim soyulmam gerekmiyor. Soyulması gereken sensin."
"Ama ben seni soymak istiyorum bebeğim."
"Daha çok beklersin."
Hâlâ ellerim düğmelerindeyken bir hışımla elimi iki yana ayırıp gömleğinin yırtmam bir olmuştu.
"Artık giyinenilirsin."
Hyunjinin önünden çekilip yerde duran ayakkabıları giyindikten sonra hâlâ Hyunjinin giyinmemiş olduğunu ve bana baktığını fark ettim.
"Boşuna bakma, bu günlük bu kadar aksiyon bana yeter."
Yeter mi bu kadar aksiyon?
Ayrıca bu Felix>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ŞİMDİ OKUDUĞUN
She❛Hyunlix
Fanfiction"Kız olduğunu biliyorum. Küçük sırrını benden saklamana gerek yok Felix." -Girllix -Argo -Madde kullanımı -Cinsellik #hyun 1 #lix 1 #b×g 1