...
"Of Felix ya hamileysen?"
"Ne diyosun Hyunjin ne hamilesi."
Hyunjin ben yolda fenalaşınca hastaneye gitmişti ancak kimseye daha haber vermemiştik şu anlık sadece doktorun yaptığı testlerden gelecek sonuçları bekliyorduk.
"Biz işi pişirirken kondomu yanlış takmış olabilir miyiz?"
"Saçmalama Hyunjin."
"Ne saçması? Sen hamileysen ben baba olurum tüm hayatım biter."
"Asıl benim hayatım biter, su güzel vücudu götürebiliyor musun? Karnımın iki metre şiştigini ve vajinamin hiç istemeyeceğim bir şekil alması bence senin baba olmandan daha kötü."
"Argo kullanmadan hakaret ettin resmen halal."
"Sağol canım."
Aslında benimde aklıma gelmişti hamile olmak ama asla böyle bir ihtimal düşünmek istemiyordum zaten düşünmem de gerekmedi. Bu zamana kadar yaptığım tüm sekslerde önemimi almıştım.
"Ay doktor geldi."
"Görebiliyorum."
Doktor yanımıza geldiğinde önce elindeki dosyaya sonra da bana baktı. Bu bir kaç sefer daha devam ettikten sonra konuşmaya başlamıştı.
"Lee Felix sizsiniz değil mi?"
"Evet benim."
"Oh güzel, gayet iyisiniz büyük ihtimalle vücudunuza soktuğunuz yabancı maddeler yan etki yaptı."
Perde açılınca hepimiz oraya dönmüştük. Perdeyi açan Minhoydu, doktor geldiğinden beri bizi mi dinliyodu o?
"Yabancı madde derken? Hyunjinin penisi gibi mi?"
"Minho ne diyosun sen!?"
"Lütfen arkadaşınızı buradan uzaklaştırabilir misiniz?"
"Çok afedersiniz doktor bey."
Hyunjin Minhoyu çıkarmaya çalışırken Minho tekrar konuşmaya başladı.
"Boktor? Boktor bey."
"Minho sus Minho."
...
Hastaneden bir şeyimin olmadığını sadece uyuşturucuya alışık olmadığım için böyle olduğumu öğrenip çıkış yapmıştık.
"Hamile kalacağımı mı zannettin?"
"Evet- yani hayır. Kısa zaman önce erkek lisesinde tanıştığım birinin sevişirken kız olduğunu öğrenip hâlâ erkekmiş gibi davrandıktan sonra yola kusması ve hamile kalmış olma ihtimalini düşünmem normal bence."
"Böyle söyleyince bana da normal geldi."
Felix gülerek yoluna devam ederken aklına Minhoyu hastanede unuttukları geldi.
"Hyunjin arkadaşın nerde?!"
"Minho? Lan unuttuk onu!"
Bir kez daha hastaneye gittiğimizde Minho ortalıkta yoktu bu yüzden doktorların asistanlarına sormuştuk belki gören olmuştur diye.
"Anestezi için gelen stajyer Lee Minhodan mı bahsediyorsunuz?"
"Ne stajyer Minho mu?"
Hyunjinin şaşırdığı durum gerçekten bu muydu? Kadın bize Minhonun anestezi yapmak için ameliyata girdiğini söyledi o gerizekalı şimdi bir tüpten kesin bir şey içerdi.
"O aslında stajyer değil. Çıkarın onu o ameliyattan!"
Asistan acilen ameliyata girip Minhoyu içeriden çıkarmıştı ama Minho çoktan kafayı bulmuştu bu seferde onu hastaneye yatırmak zorunda kalmıştık.
Aylar sonra yb attım bu fice inanmıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
She❛Hyunlix
Fanfiction"Kız olduğunu biliyorum. Küçük sırrını benden saklamana gerek yok Felix." -Girllix -Argo -Madde kullanımı -Cinsellik #hyun 1 #lix 1 #b×g 1