Sabah Seungmin Felixlere motoruyla gidip olayı açıklamış kendinin yapmadığını zaten her yerden sildiğini ama bir şekilde birinde olup attığını söylemişti ardından okula beraber gitmişlerdi.
Okula çoğu kişi onlardan önce gitmişti ve herkes birden Felixi kışkırtmak yerine onun ne kadar güzel olduğunu konuşmaya başlamışlardı. Felix bunu hiç beklemiyordu ama bu gün daha bir sürü beklemediği şey ile karşılaşacaktı.
Hyunjin dün Minhoyla beraber kalmıştı bu günde erkenden Minhonun meselelerini çözmek için okula gelmişlerdi, hocalarıyla zor bir diyalog geçirmiş olsalar da artık sadece Felix konusu kalmıştı.
Okulda kötü konuşanları dövmeye yelteniyordu ancak Minho o ayık olmayan kafasıyla bir şekilde durduruyordu. Ancak ayık olmadığı için Hyunjin ve Felixin nasıl sikiştiğinden bahseden bir kişinin kafasında yerde duran soda şişesini kırmıştı gerçi bunu ayık olsa da yapardı, arkadaşlarını korumayı severdi.
"Hyunjin bunlar şimdi ailecek kız mı?"
"Evet Minho ailecek kızlar."
"Babaları da mı kız yoksa?"
"Tabi Minho aynen öyle."
Hyunjin hızlı hızlı Felix'i bulmak için yürüyordu Minhoda yolda ot satanlardan otu bedavaya almaya çalışıyordu, e malûm zengindi ancak parayı nereye yatırıp nerde pazarlık yapacağını da çok iyi biliyordu.
Hyunjin Felixi sonunda görmüştü yanına doğru hızlı adımlarla giderken akıldan Felixin yanında duran Seungmini dövmek geçmişti (niye her ficimde hyunjinin seungmine garezi var) ancak Fekixin bunaa kötü tepki vereceğini bildiği için kafasından onu sildi.
Yürürken yandan Felix'i kesmeye çalışıp aralarında keşke başında ben Felixi becerseydim diyen kişileri duyunca siniri tavan olmuştu. (Her okul ficimde hyunjinin felixi koruması hakkında..)
Hyunjin bunu diyen kişiye yaklaşıpp boynundan tuttuğu gibi duvara yasladı. Çocuğa kafa attığında tüm tanıdıklar yanlarında gelip Hyunjini durdurmaya çalıştılar ancak Hyunjin durmuyordu.
"Durdurun şunu çocuk ölecek!"
Hyunjin Felixin sesini duyduğunda durabilmişti ama çok geç olmuştu bu. Dövdüğü çocuk yere yapışmıştı, her yeri kan içindeydi.
Minho gelip Hyunjinin kolundan tutup onu götürüyorken Hyunjin Felixin yanında duraksadı.
"Madem seni çok istiyorlardı öylece ortaya koymasalardı."
Minho çekiştirince Felix daha Hyunjine cevap veremeden gitmişlerdi ama Felix arkalarından geliyordu.
Felix Seungminle beraber Hyunjinlere ulaşmaya çalışırken önlerine koca bir Chan engeli çıkmıştı.
"Evet ben attım o videoyu ve sen Seungmin o kamera kayıtlarını yedeklediğimi hiç mi düşünmedin?"
"Biliyor musun Chan bende de senin çok güzel fotoğrafların var ve farkındasındır ki müdürün çocuğu olduğum için hayatını sikip atabilirim. O yüzden benden uzak dursan iyi edersin."
"Hey girl bu kadar coşma, bu hırçınlığını benimle özel oda da çıkarabilirsin."
"Evet senle teke tek güreş yaparak."
Felix Chana omuz atıp yoluna devam ediyordu, Chanla konuşurken Hyunjini kaybetmişti ve bir an önce bulması gerekiyordu.
Nodu aylar sonra yb atarsın diyodunuz nodu bir hafta sonra attım bu da size kapak olsun hahayt
Neyse gaza geldim bi tık oy+yorum yapana 💖 yolluyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
She❛Hyunlix
Fanfiction"Kız olduğunu biliyorum. Küçük sırrını benden saklamana gerek yok Felix." -Girllix -Argo -Madde kullanımı -Cinsellik #hyun 1 #lix 1 #b×g 1