"Sanırım evet derim."
"Zaten dünden isteklisin."
Hyunjin kucağını bana açtığında yanına doğru gidip tam oturacakken aklıma fazla ayık olduğu ve bunun başıma kötü sonuçlar açabileceği geldi, gerçi onun için hava şu an çok hoştu, koltukta yayılıp beni sikmeyi bekliyordu.
"Fantezili şeyler yapmaya ne dersin?"
"Geçenki gibi elimi bağlamazsın umarım, o güzel bedenine dokunmak istiyorum."
"Aslında gözlerini ve ellerini bağlamayı düşünmüştüm."
"Vazgeç o fikirden, bu gün tamamen benim olacaksın."
Şimdi ne yapacağım hakkında hiçbir fikrim yoktu, Hyunjin resmen azgınlığını daha ne kadar fark ettirebilir diye düşünürken tişörtünü ve pantalon kemerini çıkarıp yan koltuğa koydu.
Başıma kötü şeylerin geleceğini bildiğim için etrafıma bakıp duruyordum illaki yapabileceğim bir şey olmalıydı, onu sarhoş etmenin bir çözümünü bulmalıydım.
"O zaman vücudumuza yabancı maddeler katmaya ne dersin?"
"Sen fazla mı çılgınsın?'
"Ben fazla azgınım."
Hyunjin yutkunup yanıma geldiğinde yerden içinde ne olduğu hakkında hiçbir fikrim olmayan yeni sarıldığı belli olan sigarayı alıp yaktı. Kendi içine çektikten sonra dumanını üflemeden dudaklarımızı birleştirip benim ağzıma üflemişti dumanı, böylece bende içmiş kadar olmuştum. Sigara dumanından kaliteli madd olduğu belliydi zaten Minhodan da ucuz bir şey kullanmasını bekleyemezdik.
Aynı şeyi bende ona yaptıktan sonra bir pipetin içinde duran uyuşturucuyu çekip iyice fenalaşacağımızı düşünmüştüm ama bunları yaparken aklıma Hyunjinin benden daha dayanıklı olduğu ve ilk benim uyuşturucu etkisine gireceğimi hiç düşünmemiştim, keşke en baştan düşünmeyi akıl edebilseydim.
Hyunjin kendini bana sürtmeye çalışıyorken bende kaçmaya çalışıyordum ama bu pek imkanlı değildi.
Şimdiden zevkten duramıyorken bir yandan da ayık kalan Hyunjin ile uğraşmak zorundaydım.
"Hadi ama Felix bu kadar kıpırdama bebeğim, istediğini vereceğim."
"Ah, hyun- ah bırak beni."
"Bunu isteyen başta sendin."
Boynuma gömülüp emmeye başladığında erkekte olup sulandığımı fark ettim. Bir yandan bu yaptığı şeyler hoşuma giderken bir yandan da fark etmemesi için direnmeye çalışıyordum.
Hyunjinden bir şekilde kurtulmalıydım şimdiden kız olduğumu öğrenirse her şey biterdi çünkü zaten henüz alışamadığım şu erkek gibi gözükme hayatına bir de üstüne birden fazla kişi bunu öğrenirse olaylar çığrından çıkardı ve ben bunu asla ve kathiyen istemezdim.
Hyunjin tişörtümü çıkardığında her şey bitti diye düşündüm ama küçük göğüslerim olduğu için sonradan şükrettim gerçi şu anda şükrederek tek bir saniyem bile yoktu.
Dilini meme ucuma sürerken ellerimle fark etmeden saçlarını çekmeye başlamıştım, ikimiz içinde birbirimize verdiğimiz zevkten dolayı hava çok hoştu ancak gene negatif yanı aklıma gelip onu durdurmaya çalışmam gerekiyordu.
Hyunjinin şu zamana kadar gay olup olmadığını anlayamamıştım, okuldaki herkes o gay derken kendisi bunu inkar ediyordu, birde ona katılan Minho vardı çünkü Hyunjin ile araları o kadar iyiydiki okulda arkadaş olarak birbirine dayamayan tek ikili olabilirlerdi.
Ben düşüncelere kapılırken Hyunjin pantalonumun düğmesini açmak için eğildiğinde aniden bacaklarımı hareket ettirip durdum. O düğmeyi asla açmamalıydı.
"Neyden korkuyorsun Felix? Kız olduğunu öğrenmemden mi?"
"Ne?!"
"Başından beri her şeyi biliyorum, artık saklaman gereken bir şey yok."
Aman aman nerelere geldik
Sonunda yb attın dediğinizi duyar gibiyim evet sonunda attım neyse finale bir kaç bölüm falan kaldı ÇOK ŞÜKÜR ŞU BÖLÜMDEN KURTULDUM BİR AYDIR ŞU BÖLÜM YÜZÜNDEN TEK BİR ŞEY YAZAMADIM YA
Oy ve yorum yapında aktiflik yerine gelsin🤧 sizi seviyorum aşklar 👩❤️💋👩
ŞİMDİ OKUDUĞUN
She❛Hyunlix
Fanfiction"Kız olduğunu biliyorum. Küçük sırrını benden saklamana gerek yok Felix." -Girllix -Argo -Madde kullanımı -Cinsellik #hyun 1 #lix 1 #b×g 1