"Gerçekten başka kimse bilmiyo mu?"
"Gerçekten başka kimse bilmiyor."
Okula dönene kadar Seungmin bana bir sürü soru sormuştu hatta bir an inanamayıp çıkar göster bile dedi ama tabikide o öbürleri gibi olmadığı için bunun bir şaka olduğunu anladım.
Okula girer girmez karşıma babam çıktı, açıkçası onu görmeyi hiç beklemiyordum çünkü genelde müdür odasına iş falan yapardı.
"Felix hemen benimle geliyorsun!"
"Tamam."
Babam önden gitmeye başlayınca bende hemen Seungmine bir şey dedikten sonra babamın peşinden gittim.
"Kimseye söyleme, sadece sen biliyorsun."
...
Babamla onun müdür odasına çıktığımızda direkt yerine oturmuştu bende karşı tarafında ayakta bekliyordum.
"Sınıf arkadaşın Hyunjin son üç derse girmemiş ve en son senin yanında görülmüş. Ona ne oldu?"
"Bilmiyorum, erkek arkadaşı Chan'a sormaya ne dersin?"
"Sormadım mı sanıyorsun?"
"İstersen bir kere de ben araştırırım. Emin ol bir dahaki derste yoklamada onun da adı olur."
"Umarım olur küçük hanım yoksa okula kamera koymak zorunda kalacağım."
Gülümseyip odadan çıkıyorken tekrar seslendi.
"Ve birde, okulun dışına ne yapıyordun?"
"Hastalık haftamdı eczaneye gitmem gerekti."
Cümlem biter bitmez odadan çıkıp Hyunjini en son bıraktığım yere gittim. Kulüpte kimse yoktu ancak bir odadan küçük bir mırıltı geliyordu.
Duyduğum sesin Hyunjinden geldiğine emin olmuştum ama ses yerine beni şaşırtan şey benim adımı defalarca kez söylüyor oluşuydu.
Sessizce ilerlerken en son ne yaptığını anlayıp olduğu odaya daldım.
"Siktir Hyunjin daha yeni seviştik, direkt benim adımı anıp otuz bir çekme!"
Bağırdığımda oturduğu yerden kalkıp hemen arkasını dönerek üstünü düzeltmeye çalıştı ama zaten yeteri kadar şey görmüştüm.
"Hiçbir şey hatırlamıyorum Felix!"
"Bununla mı hatırlayacağın düşünüyorsun?!"
"Evet!"
Birbirimize bağırmayı kestiğimizde başında olduğum kapıdan içeri girip arkamdan kapıyı geri kapattım, Hyunjin ise ne olduğunu hâlâ anlayamadan bana bakıyordu.
"Yardım etmemi ister misin?"
Ben neden bunu dedim bilmiyordum ama Hyunjinin birden bana dönmesiyle sanırım sebebi anlamıştım. O çok salaktı ve tamda kullanılması gereken biriydi.
Doğru düzgün düzeltmediği kıyafetlerinin arasından gözüken aletini görünce ona doğru yaklaşıp omuzların baskı yaparak geri yatağa oturttum.
Ben kucağına doğru yerleşirken o da yüzümü tutup kendi yüzünü bana yaklaştırınca dudaklarımız küçükçe birbirine deydi ama biz bunun küçük olmasını istemiyorduk.
Dudaklarımızı birbirine kenetleyip emmeye başladığımızda bende alttan aletini elime almış ve çekiştirmeye başlamıştım.
Dudaklarının arasından çıkan mırıltılar benim dudaklarımı buluyorken sert penisinin bir an önce yumuşayacağını bildiğim için sıkıntı etmeden onun istediğini yapmaya devam ediyordum.
Boşta kalan eliyle başta benim olmayan penisime götürmeye çalışacaktı ama ben ona izin vermeden kendimi hareket ettirince elini kalçama koyup beni kendine daha çok yaklaştırmakla yetinmek zorunda kaldı.
Bir elimle hâlâ onu çekmeye devam ediyorken diğer elimle de saçlarından tutmuş aramızdaki zaten olmayan boşluğu çok daha fazla kapatmaya çalışıyordum.
Dilimi onun ağzına ittiğimde kendi dilini benimkine dolamıştı, dilim çok ıslak olsada elim ıslak olmadığı için aletini çok zor çekmeye başlamıştım bu yüzden dudaklarımızı ayırıp elimi aletinden çektim ve ağzıma götürdüm, ıslak dilimle elimi yaladıktan sonra tekrardan ailetine koyup çekmeye devam ettim. Dudaklarımızı tekrar birleştirip o ağzıma inlemelerini bırakıyorken geldiğini anlayıp üstüme doğru boşalmaması için elimle engelledim.
En sonunda dudağımdan gelen kanın tadını ağzımda hissettiğimde dudaklarımızı da ayırıp üstünden kalktım.
"Üstünü temizle."
Ağzım kurulduğu için bir bardak içki içmek istedim ve odadan çıktım ama karşımda hiçte hoş bir şey görmemiştim.
Biz Hyunjinle işi pişirirken kulüp evinin arka kapısından gelen Jisung ablamı ve yanındakini biraz geç görmüştüm.
"Jisung unnie burada ne işin var?!"
"Felix?!"
"Unnie mi?"
Selamlar selamlar ben buraya bölüm atmayı unutmuşum dedim bari kısa da olsa bir smut atiyim gözümüz gönlümüz şenlensin
Öhöm şimdi 1milyon değerinde olan soruyu soruyorum
Sizce Jisungun yanındaki kim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
She❛Hyunlix
Fanfiction"Kız olduğunu biliyorum. Küçük sırrını benden saklamana gerek yok Felix." -Girllix -Argo -Madde kullanımı -Cinsellik #hyun 1 #lix 1 #b×g 1