1991 július 24
Egy ezüst hajú kislány ült a fűben, a fák árnyékának takarásában és virág koszorút készített. Különféle színes virágokat gyűjtött össze és kötögette a kör alakú koszorúba. A feje fölött egy fekete bagoly repült el, pár levelet a kezében tartva. Destiny óvatosan lehelyezte a fűbe a koszorút, majd a fűszálakat leseperve a ruhájáról a bagoly után rohant a házba. Apukája már az asztal mellett állva nézegette a kezében tartott leveleket, mikor a kislány felkapaszkodott a székre és a térdére ülve kíváncsian nézte a nevelőjét. Ahogy sejtette, egy levelet nyújtott felé halvány mosollyal az arcán a férfi. Destiny rögtön elvette és meg sem nézve a címzést, bontogatni kezdte, majd lázas olvasásba kezdett.
Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskola
Igazgató: Albus Dumbledore (Merlin-díjas, Bűbáj-rend aranyfok., okl. főmágus, Legf. Befoly. Nagym., a Varázslók Nemzetk. Szöv. elnökh.)
Tisztelt Grindelwald kisasszony!
Örömmel értesítjük, hogy felvételt nyert a ROXFORT Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolába. Mellékelten megküldjük a szükséges tankönyvek és felszerelési tárgyak listáját. A tanév szeptember 1-jén kezdődik. Legkésőbb július 31-éig küldjön baglyot nekünk.
Tisztelettel: Minerva McGalagony igazgatóhelyettesMeg sem nézte a levél másik oldalát, az izgalomtól túlfűtötten toporzékolva adta apja kezeibe a levelet.
-Elsős leszek a Roxfortban - visította csillogó szemekkel. Apja meglepődött a lánya tettén, hiszen hatéves kora óta minden évét a Roxfort falai között töltött, most mégis a boldogság ködében úszkált. Megcsóválva a fejét és beismerte magának, hogy az egy szem kislánya megnőtt. Megogta Destiny kezét és a kanapéhoz húzva leültette maga mellé.
-Des, emlékszel, egyszer megígértem, hogy elmondom a neveddel és Gellert Grindelwald-al kapcsolatos történetet?
-Nem muszáj most. Majd elég akkor, ha készen állsz rá - komolyodott el a lány.
-Most kezded a tanulmányaidat a Roxfortban. Ideje, hogy megtudd az igazat a neveddel kapcsolatban. Azt ugye bár tudod, hogy a vérszerinti apád nem én vagyok. Ugyanúgy szeretlek, mintha az én kislányom lennél, de sajnos ez nem így van. Édesanyádról nem tudok sok dolgot, de Dumbledore professzor igen, majd kérd meg, hogy meséljen. Azt az egyet viszont tudom, hogy a legerősebb sötétmágus vérét használva megteremtette a legcsodálatosabb gyermeket, akit a halála után Dumbledore-ra bízott, a professzor pedig, hogy biztonságba legyél, az én gondjaimra. Apád megszállottan hatalomra akart törni a varázstalanok felett, de ezt édesanyád nem hagyta. Dumbledore mellé állt és ketten börtönbe zárták Grindelwaldot. Persze mindenki úgy hiszi, hogy Albus Dumbeldore intézte el egyedül. Az igazat, csak velem osztotta meg a professzor, én pedig csak veled.
-Azta, anya maga Cesariel volt - suttogta Destiny elámulva, aki maga is sokat olvasta Dumbledore történetét Grindelwald ellen. -Anya annyira szuper lehetett.
-Személyesen soha nem ismertem, talán kétszer láttam futólag és csak legendákat olvastam róla, de igazad van. Cesariel egy hős volt. Viszont a professzor úr mindkét szülődet nagyon is jól ismerte.
ESTÁS LEYENDO
Vele született sors (𝑯𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑷𝒐𝒕𝒕𝒆𝒓 𝒇𝒇.)
FantasíaHarry Potter fanfiction. A "Vele született sors (Előzmény könyv)" folytatása. Destiny Grindelwald nyugodt élete teljesen felfordul, mikor elkezdi tanulmányait a Roxfortban. Rejtett titkok tárulnak fel előtte, amiknek a végére akar járni és a szülein...