DİKİŞLER

17.7K 169 810
                                    

Emeğim için yıldıza basar mısın? Seni seviyorummm iyi okumalar




Sen benim kaybetmemi istiyorsun
Kayıp etmemi
Sen benim kaybolmamı istiyorsun
Kayıp olmamı
Bir yara açıp üstüne dikiş atıyorsun
Görsün iyileştiğine kansın
Acıtsın, hissetsin, inansın
Sen saf bir çocuğu kandırmak istiyorsun
Seni her şeyi sansın
Kulun köpeğin olsun diye

İyileştirdiğini düşünüp o yarayı kangren edenler.

Kaç yaşındayım, nerede ne yapıyorum, kalbim dakikada kaç atıyor, neredeyim, kaçırıldım mı, ben ne yaptım?

Neden gözümü orada açtım, neden sevmemem kişiyi sevdim?

Hiç aşık olmamam gereken o kişiye aşık oldum. Zihnimi bulandırdı, kalbimi her yerinden parçaladı. Sonra parçaladığı yerleri tek tek dikti kendini beni sevdiğine inandırdı. Parçaladı, dikti, paramparça etti terk etti.

Kendi başıma çabaladım yaşadım. Hırsızlık yaptım, kitapları yırttım, duvarları karaladım. Her türlü makyajı denedim kendimi beş yaş büyük gösterdim, içki içtim, kumar oynadım.

Acaba günahlarım çok mu büyüktü de o günden sonra bütün hayatım değişti?

Nasıl oraya gittim hatırlamıyorum. Zihnim bomboş, ağzım kuru. Sadece hayatta kalmaya çabalıyorum. Herkesi eleyip, kimsenin hayatını umursamayıp yaşamak istiyorum.

Gerçekten umursamayacak mıydım?

İsmim, cinsim, ırkım önemli değil burada. Sadece yaşaman için savaşman gerekiyor. Kan kokusuna alışman gerekiyor. Haşerelerle dostluk kurup onları sırtından bıçaklaman gerekiyor ki hayatta kalabil.

Ölmek istemiyorum. Ölmek istemiyorum. Ölmek istemiyorum. Ölmek istemiyorum. Ölmek istemiyorum. Ölmek istemiyorum.

Yaşayacağım. Tüm gücümle direneceğim, göğüs gereceğim, beni deli hastanesinde gibi hissettiren bu ölüm oyun alanından kurtulacağım.


MB-Ambias

04/07/2023 Salı

DİKİŞLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin