Skúška

45 4 0
                                    

Simon si svoju partnerku premeral od hlavy po päty, spôsobom, ktorým jej zrejme chcel dať najavo niečo, čomu mohli rozumieť len oni dvaja.
"O čo sa to vlastne pokúšaš, Brit!" tón jeho hlasu znel takmer až útočne. Akoby sa z pokojného a dobrého Simona zrazu menil na skutočného vlka, práve v tejto chvíli. To, že sa takto postavil na je obranu, na Harper urobilo dojem.
"Neboj sa, Simon, bude to v poriadku. Naozaj."
Brit k nemu opatrne pristúpila, spokojná s touto reakciou, čo pre zmenu Harper nedokázala pochopiť. 
"Beriem ťa za slovo," odvetil Simon prísnym hlasom. Potom sa od nich pomaly vzdialil. Harper pocítila nepríjemné napätie, keď sa im napokon stralil z dohľadu. Takmer až ľutovala, že radšej nešla s ním, keď sa dívala do tváre Brit, ktorá napokon pomaly položila ruku na jej plece.
"Tak a teraz, keď sme tu konečne len my, všetkých ti predstavím. Toto je Caitlyn, Alice, Briana, Montgomery a Sarah."
"Dievčatá, toto je Harper, nová členka našej svorky."
Harper si so všetkými postupne podala ruky, snažila sa zapamätať si mená a tváre. Catlyn mala dlhé ryšavé vlasy, vziazané do dokonalého uzla.  Jej modré oči na ňu hľadeli priateľsky, no čiastočne boli poznačené tým zvláštnym vlčím spôsobom prezerania si ľudí, ktorý sa Harper zatiaľ veľmi nepáčil. No mala z nej dobrý pocit, aspoň prvý dojem ju k tomu viedol. Dotyk je ruky, bol slabý, takmer nič necítila, čo ju priviedlo k tomu, že pre ňu nebude súperom, ktorého by sa mohla obávať.
Alice bola o dve hlavy vyššia než ona, mala dlhé štíhle nohy, ktoré by jej rozhodne mohlo závidieť každé dievča z Harperinej predchádzajúcej školy. Vyzerala ako obraz absolútne dokonalosti, čo Harper skôr podnietilo k väčšej ostražitosti.
Briana jej podala ruku veľmi rýchlo, v jej pohľade bol potláčaný hnev a obavy. Mala tmavohnedé vlnisté vlasy, ktoré jej voľne splývali na pleciach a bola oblečená do tmavách nohavíc a trička, ktoré odhaľovalo jej prsia, dosť výrazne.
"Vitaj medzi nami, Harper."
Montgomery sa ako jediná aspoň čiastočne usmiala, no hneď veľmi rýchlo sklopila zrak a dívala sa na svoje topánky, akoby na nich mohla práve teraz nájsť niečo mimoriadne zaujímavé.
Bola štíhla, oblečená do mikiny a džínsov, ktoré vyzerali byť chlapčenského strihu.
Sarah jej pripomínala Brit asi najviac, jasná členka elity už hneď od začiatku, stisla jej ruku silnejšie, než by bolo vhodné a dívala sa jej do očí, akoby ju chcela prinútiť za každú cenu uhnúť. Mala podobné oči aj tvár, akoby snáď aj ona patrila k alfovým deťom.
Potom ako predstavovanie skončilo si sadla k nim na drevenú lavičku. Ani sa jej do toho napokon až tak veľmi nechcelo, no Brit ju tam v podstate odviedla.
"Teraz, keď máme formality za sebou, by som chcela s vami prebrať jednu veľmi dôležitú záležitosť," začala Brit napokon.
"V prvom rade vám chcem povedať, že nech to bol ktokoľvek, nebudem sa na tú osobu hnevať. Len mi to radšej povedzte teraz, lebo ak prídem na to, že ste ma oklamali, len tak ľahko vám to neodpustím."
Pohľadom prešla po všetkých zúčastnených a na Harper sa dívala asi najviac. Čo spôsobilo, že mala chuť sa zdvihnúť a odísť od nich čím skôr.
No ovládala sa aspoň natoľko, aby počkala, kým sa vráti Simon.
"O čo ide, Britany?" opýtala sa jej Sarah znepokojene.
"Môj brat mi včera povedal, že si našiel partnerku, no odmietol mi prezradiť o koho vlastne ide. Povedzme, že som zúžila okruh pátrania na túto našu malú skupinku. Všetky ste včera mali šestnásť a zrejme už poznáte mená svojich partnerov."

Vlčie volanieWhere stories live. Discover now