1. Bocsi csak le veszem azt.

951 35 22
                                    

Nem tudom mikor fogom folytatni az Iruka és Kakashit! >< cserébe itt van helyette egy másik Irukaka  ship ♡  nem tudom milyen idő közönként fog jönni a részek de 1 héten biztosan lesz 1 rész! J

Iruka nem rég kezdte el a fő sulit. Nem volt népszerű inkább stréber típus. Volt egy két haverja de olyan rendes barátja nem igazán. Pár hét után fel is adta a barátkozást és inkább tanulásra adta a fejét. Egyik nap a könyvtárban volt és egy pár könyvet készült ki venni. Az egyik polc előtt állt mikor érezte, hogy valaki neki nyomódik a hátának. Le lassult az idő a fiú számára. A személy illata nagyon kellemes és férfias volt. Lágyan utasította testével kicsit előrébb a fiatalt. Arca mellet meg jelent az ismeretlené. Iruka hátába épült a férfi.

-Ne haragudj csak ezt a könyvet veszem el. -A hang ismerős volt a barna számára. De szemét mereven egy ponton tartotta. Arca el kezdett rózsaszínbe öltözni. Feje mellett el nyúlt egy könyvig. Egy ujjal a tetejét ki billentve húzta hátra. Majd fel emelte mutató ujját így az iromány vissza is koppant. „Ezt most direkt csinálta!?” A mögötte álló ágyékát neki nyomva tolta kicsit előrébb a fiút. Iruka úgy döntött inkább a polcnak nyomódik. Mozdult volna de a férfi el kapta a derekát meg állítva. -Hagyd csak! -Vette le a könyvet majd hátra lépve konkrétan végig simított a fiatal derekán aki kővé dermedt. A fiú vissza ment a többi sráchoz majd el mentek. „Mi volt ez az egész?” Pislogott. Itt találkozott elsőre Kakashival. A fiú felső éves és elég menő. Ennyit tudott róla Iruka. A könyvekkel a kezébe sétált vissza a kolesz felé. Hirtelen bele akadt a lába valamibe és orra vágódott. Néhány fiú volt ott akik hangosan nevetek rajta.

-Milyen eredeti ki gáncsolni valakit. -Állt fel és le porolta magát. Fel vette a könyveket és azokat is le söpörte.

-Be szóltál nyomi!? -Lökte meg őt a gáncsoló fiú. Iruka bátran ki húzta magát.

-Látom nem csak a kreativitásod sílány de még a hallásod is pocsék. -A válasz Iruka arcába landolt egy ököl formájába. Lépett párat hátra. Le tette a könyveket. -Wáo...ki hitte volna szavakkal nem tudsz vissza vágni így mint egy vissza maradott barom ököllel jössz nekem. -Természetesen a fiatal szájalása egy össze veréssel ért volna végett ha nem jelenik meg  a suli egyik legrettegettebb tanulója.

-Mit műveltek? -Iruka már a szokásos össze kuporodott pózba feküdt és tűrte a rúgásokat. Ahogy meg látták ki az el futottak. -Jól vagy? -Nyújtotta kezét Itachi. Iruka el fogadta a kezet mivel úgy volt vele csak nem akarja bántani hisz meg mentette. Kisa fel vette a könyveket.

-Ezek a tieid? -Nyújtotta.

-Igen köszi. -Vette el de fel szisszent.

-Nagyon durván össze vertek? -Érintette meg meleg kezével a fiatal arcát.

-Túl élem köszönöm.

-Elsős vagy? -Kérdezte Kisa.

-Igen. -Fel húzta a pólóját ahol egy nagy vörös folt volt.-Ahj ne már...-Sóhajtott fel. -Gai sensei tuti rá fog kérdezni holnap...-Kakashi és néhány srác épp arra járt mikor Itachi le guggolt Iruka elé.

-Jó ronda. Ha el jössz a szobánkba tudok adni rá krémet. -Mosolyodott el. Az ezüst hajú meg állt és nézte a foltot.

-Szia Same. -Pacsizott le Kisával. -Mit csináltok?

Tanuló társ Where stories live. Discover now