-Mára végeztem úgy hogy el kísérlek.
-Igazán kedves de nincs rá szükség. -Jött zavarba.
-Ne viccelj gyere! -Indult meg a férfi. Iruka mint egy tini lány sétált a férfi mellett. Valamiért nagyon vonzónak találta, az anbust. Talán a maszk miatt. El törölte azt a tényt, hogy ő egy férfi. Iruka számára csak egy hős volt aki mindig időbe jött sose fecsegett sokat. Mindig csak annyit mondott amennyit kellett.
-Mennyi idős vagy? -Nézett fel a maszkosra.
-Sajnálom de nem mondhatok magamról semmit.
-Ohh igen igaz bocsánat!
-Te viszont mesélhetsz magadról ha gondolod.
-Hát fő sulis vagyok...nincsenek barátaim...-Szomorodott el. -A szoba társammal vagyok egyedül jóba. De ő se a barátom....
-Miért?
-Ő felsős más órákra járunk neki egy csomó más barátja van akikkel lóg...-A maszkos kicsit fel kuncogott.
-Miért nem ismerkedsz meg a barátaival?
-Mert nagyon mások...nem illenék be közéjük. Plusz most kicsit össze vagyok zavarodva.
-Mi miatt?
-Van egy srác akivel jártam de a szoba társam miatt szerintem szakítottunk. Meg van egy alibi csajom de igazából nem érzek iránta semmit. Azt mondják akibe bele szeretsz teljesen máshogy nézel rá egyből. De honnan tudjam milyen az.
-Hidd el egyből érezni fogod ha el jön az ideje.
-Irántad nagyon furcsán érzek...beléd estem? -Az Anbus fel kacagott.
-Nem hinném. -Be értek a boltba Kakashi kin meg várta majd haza indultak. Fél úton el vált az Anbustól és kapott egy SMS-t.
Kakashi: Hol az ördögbe vagy? Most értem haza és sehol nem vagy!
Iruka: egy 10perc és ott vagyok. Be lépett az ajtón
-Szia..
-Hol voltál?
-Csak le ugrottam a boltba. Te?
-Kocogni voltam. Mosolygott rá.
-Hajnalba?
-Segít el aludni! ^^”””””
-Ahaaaa....Kakashi....
-Igen?
-Én a barátod vagyok?
-Persze, hogy az vagy! -Mosolygott rá.
-De csak tanulni tanulunk együtt. Mást sose csinálunk...
-Hmm jogos...-Gondolkozott el.-Majd ki találunk valamit.- Egyik nap Iruka a könyvtárba olvasott amikor meg látta Tenzot és Kakashit. A fiatalabb neki hátrált a falnak Kakashi 2 kezét nagy csattanással a fiú feje mellé tette. Túl halkan beszéltek ahhoz, hogy halja. Nagyon halkan oda settenkedett és kezeit Kakashiéra tette így arca az idősebb hátába épült. A férfi szeme el kerekedett és be pirult.
-Iruka?
-Sziasztok! Mit csináltok? -Lépett melléjük.
-Csak beszélgetünk. -Nézte a fiatalt. „Meg kell érintenem...muszáj hozzá érnem...” A fehér hajú tenyerét Iruka arcára tette. Közelebb lépet. -Iruka...-Tette rá a másikat is. Iru háta egy polc oldalához ért. Nem volt több helye hátrálni. Kakashi egyik kezével a maszkja felé kezdett nyúlni.
-Kakashi...-Szakította félbe a pillanatot Tenzo. -Mennyünk. -Húzta el. -Az idős csalódva nézte a távolodó el pirult Irukát akinek kezei a mellkasa előtt voltak. Iru ki találta, hogy bajba keveri magát hátha jön az Anbus férfi. Épp sétált mikor a házak tetején az anbus osztag sietett el. Az egyikük meg torpant. A parancsnok volt az. Nézték egymást Irukával majd fel emelte Iru a kezét és intett. A férfi is így tett majd tovább ment de a fiatal el kezdte követni. Ő is ott akart lenni. Ami össze is jött neki ugyanis egy férfi ugrott felé egy kardal. Iruka hátra vágta magát de a lendület miatt tovább csúszott így ki rúgta a férfi lábát. Fel emelte a kunaiát és készült le szúrni de nem tudta meg tenni. Kezei remegtek. Bele nézett a férfi szemébe el ejtette a Kunait és könnyei ömleni kezdtek. Hirtelen bele állt a férfi fejébe egy kard. Iruka fel kapta a fejét. Egy Anbus volt az. Nem a parancsnok. Ki húzta a hallottból a kardot majd ismét csapott volna le de el tévesztette és épp, hogy Iru mellé ment. A fiatal fel pattant.
-Fuss áruló patkány! -Szegezte rá a kardot. A barna hajú nem sokat tétovázott rohanni kezdett. „Baszki!!!” Dobó csillagok csapódtak a feje mellé. Majd fel ugrott a lombok közé. Elé ugrott egy másik anbus de már nem tudta el kerülni. Nem látta ki az. Össze szorította a szemét.
-Iruka...-Fel ismerte a hangot. A fa tövébe ült a parancsnok ölébe. Felé fordult össze ért orra hegye a maszkéval. El öntötte a forróság. Meg fogta a maszkot fel akarta húzni de a karmos kéz rá fogott csuklójára. Majd csóválta a fejét. Meg érkezett a többi katona.
-Az egy áruló.
-Idióta ez egy diák. -Kezével oda nyomta Iruka fejét a mellkasához. -Nem várhatod el, hogy ölni tudjon. Másrészt a parancsnok vagyok. El kaptuk a kémet mennyetek haza. -Nézett le a vörös fejű fiúra. Miután távozott az osztag Iruka ismét szembe nézett a maszkal. Be hunyta szemét és szájon puszilta a maszkot.
-Szeretnéd meg tudni ki vagyok? -Iru meg rázta a fejét.
-Azt hiszem az mindent el rontana...de szeretnék kérni valamit...-Fel állt és szemére húzta a fej pántot. Kakashi szíve majdnem ki esett a helyéről. „A-Azt akarja, hogy meg...meg csókoljam!?” -Szeretnék egy csókot olyantól kapni aki fontos számomra még ha ez nem is szerelem...de eddig csak olyannal csókolóztam akivel nem akartam....kérlek...-Kakashi fel pattant és a fiút neki nyomta a fának, karmos kesztyűjével végig simított a puha bőrön ezzel liba bőrt ki váltva.
-Biztos akarod?....Még ha ez nem is szerelem....-Húzta el maszkját.
-I..igen...-Kakashi végig vezette karmát a puha duzzadt ajkon.
-Rendben...-Lágyan rá tapadt ajkaira finoman át tolta nyelvét. A finom lágy csók kezdett el vadulni. Kakashi fel kapta Irukát hátát a fának nyomta és rá markolt a fenekére ami miatt a fiatal fel nyögött. Az idősebb el kezdte matatni a fiatal nadrágját. Kezével dörzsölte a fiú ágyékát.
-Ahhhh....-Karolta át a férfit. Lágyan a nyakába harapott.
-Akarlak! -Suttogta a fülébe.
-N...nehhh...-Markolta meg a fiú haját. -Sz...szűz vagyok...
-Uhm...I-igaz sajnálom...-Húzta vissza a maszkját és gyorsan el is futott mivel nem akarta, hogy Iruka lássa a feszülő nadrágját.
أنت تقرأ
Tanuló társ
أدب الهواةIruka x Kakashi ship. Iruka fő iskolás eslő éves. Senkit nem ismer és barátai sincsenek. Elég szürke kis egér típus csendes és nagyon jó tanuló. Vele ellentétbe Kakashi már felső éves és népszerű. A tanulmányai eredményei viszont nem túl jók. -Yao...