2. A Pultos fiú

535 27 8
                                    

-Igen.

-És szűz vagy? -Húzta közelebb.

-Uhm miért kérded? -Pirult el Iruka.

-Csak úgy. Itt kb senki nem az. -Nevetett.

-É...én az vagyok...-Vallotta be.

-És szeretnél az is maradni? -Kacsintott rá. Kakuzu a fülénél fogva húzta el.

-Fejezd be az elsősök sexuális zaklatását! -Morgott.

-Áu áu áu!!! -Visított.

-Nem hittem volna, hogy jössz. -Állt mellé Itachi.

-Hát én se...-Sóhajtott. Szemeivel kereste az ezüst hajkoronát. Meg is akadt az egyik Uchiha poronty mellett. Nem tudta melyikük az mivel elég sokkan voltak. -Nem hiszem, hogy jó ötlet be csempészni. -Kezdett stresszelni.

-Csak nyugi nem lesz baj! -Mosolygott rá Ita. A barba gond nélkül be jutottak. Egy fél órája már bent voltak. Dei már Tobival smárolt amin Iruka nem volt meg lepve. A fiatal a pult előtt ült teljesen egyedül és a koktélját birizgálta amikor a pultos fiú elé támaszkodót.

-Nem úgy festesz mint aki jól mulat. -Mosolygott rá.

-Hááát sose voltam bulizni...igazából itt sincsenek barátaim.

-Akkor kikel jöttél?

-Ismerősök suli társak. -Vont vállat egy keserű mosollyal.

-Miért nem próbálsz meg beszélgetni?

-Áhh nem vagyok ebbe jó. -Sóhajtott. -Inkább haza megyek.

-Ahogy gondolod cuki. -Kacsintott rá. -De ha szeretnél esetleg dumálni szívesen csevegek veled.

-Tényleg?

-Persze rá érek. -Kuncogott.-Mennyi idős vagy?

-21?

-Nyugi nem köplek be.

-17...-Vallotta be.

-Milyen kis édes. -Simogatta meg arcát a már így is zavarba jött Irukának. -Én 30 vagyok.

-Wáoo nem lehet rólad meg mondani.

-Már megint pedofilkodsz? -Lépett oda Kaku.

-Be kaphatod! Nem 12 éves a fiú.

-Jogos bár az apja lehetnél.

-Jah persze 13 év azért nem olyan sok!

-Ááááhhh dehogy sok. -Nevetett Kaku.

-Szopj le.

-Bocsi szeme vagyok és van Ukem. Inkább adj még egy sört. -A pultos elő kapott egy üveget majd ki nyitva oda adta.

-Egészségedre.

-Köszi. -Sétált el. Az estét át beszélgette a férfival és zárásig maradt. Nero mellet állt mikor be zárta a bar ajtaját.

-Akkor nálam alszol?

-Már nem tudok be jutni a koleszomba. -Vont vállat.

-Jólvan akkor. -Egy elég drága sport kocsi ajtaját nyitotta neki ki. A legdrágább negyedbe hajtott és egy luxus tömb ház parkolójába gurult be.

-Bérgyilkos vagy igaz? -A férfi fel kacagott.

-Nem. Enyém a bar és még pár másik. -Szállt ki. Iruka elég naiv volt és semmi  rosszat nem feltételezett Neroról. Amikor fel értek a fiatal már elég álmos volt.

Tanuló társ Onde histórias criam vida. Descubra agora